Skadetråden
-
Skadetråden
Mycket skönt med premiärseger. Samtidigt väldigt oroande med Timmy Pettersson. Hur illa skadad är han?
Helt klart är att dagens backuppställning inte håller i längden. De hade det väldigt tufft mot ett ganska torftigt Luleå, och det opå Hovet.
Helt klart är att dagens backuppställning inte håller i längden. De hade det väldigt tufft mot ett ganska torftigt Luleå, och det opå Hovet.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jo tack, jag mår fint.
Är det Pettersson du syftar på så hade du kunnat läsa vad jag skrev i matchtråden (det hade faktiskt spatat dig mödan att skapa ny tråd)
Är det Pettersson du syftar på så hade du kunnat läsa vad jag skrev i matchtråden (det hade faktiskt spatat dig mödan att skapa ny tråd)
DIF_Soldier skrev:Kommentatorn sa nåt i stil med "miniskskada... Timmy Pettersson ...och lär behöva operation omgående", så om det stämmer så blir det riktigt tungt framöver.
Säg den glädje som varar
-
- Säsongskort: Ja
Nu när tråden redan existerar så fyller jag i:
har någon status på Ronnie P? vi behöver en lugn farbror som inte hetsar upp sig där bak, som kan det här med positionsspel och sarg ut.
Jag får panikångest om det visar sig att Timmy P är långtidsskadad, då är backkrisen redan ett faktum, om den inte redan är det.
Då har vi endast tre spelare att falla tillbaka på: Ragge, Falk & Printz.
har någon status på Ronnie P? vi behöver en lugn farbror som inte hetsar upp sig där bak, som kan det här med positionsspel och sarg ut.
Jag får panikångest om det visar sig att Timmy P är långtidsskadad, då är backkrisen redan ett faktum, om den inte redan är det.
- Lee Harvey Oswald
Jaa, när man nämner Printz i samma mening som "att falla tillbaka på", då börjar iaf jag närma mig riktig panik-dödsångest...nutarvidom skrev: Jag får panikångest om det visar sig att Timmy P är långtidsskadad, då är backkrisen redan ett faktum, om den inte redan är det.
- Christopher J
- Emil Svelander
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det förslaget säger i alla fall jag vänligt men bestämt nej till.Christopher J skrev:Klart att man blir lite orolig med timmys skada, kanske vi ska slå en signal till Thomas johansson och höra om han vill göra en tillfällig comeback och rycka in under skadeperioden på våra backar,p
Sjunger avgå Johnny...
-
Jag måste dock hävda att Printz fått lite väl hård kritik här på forumet. Det verkar som att första intrycket verkligen består. Printz var osäker och inte speciellt bra i början av förra säsongen, men jag tyckte han växte hela tiden och efter nyår och framåt var han i mina ögon mycket stabil defensivt.
Han har numera en inte alltför elegant ölmage..Emil svelander skrev:Det förslaget säger i alla fall jag vänligt men bestämt nej till.Christopher J skrev:Klart att man blir lite orolig med timmys skada, kanske vi ska slå en signal till Thomas johansson och höra om han vill göra en tillfällig comeback och rycka in under skadeperioden på våra backar,p
Re: Hur är det med Timmy?
Prinsen var stabil mot luleå, klart godkänt. Men Ronnie och Timmy kan behövas, skönt dock att jag slipper se Edvin frylens nylle iår
DJURGÅRDENS IF STOCKHOLM
Ja som sagt förutom självmålet vilket inte var hans fel, så var Printz efter "Ragge" bästa back. Och han var väldigt bra förra året också, han vågar smälla på och vara små ful hela tiden.
-
Ronnie kan vara borta för säsongen. Timmy är troligen tillbaka om 10-12 dagar. Känns ändå som vi måste värva nytt.
-
Re: Skadetråden
Taget från bloggen här på difhockey.se:
"Ronnie Pettersson har gått på is igen. Försvarsspelaren tränade i dag med laget. När Ronnie kan bli aktuell för spel är dock inte klart.
Den andra Pettersson, Timmy, tränade inte i dag och han beräknas bli borta ytterligare några dagar. Timmy tvingades utgå tidigt i premiärmatchen mot Luleå och har inte tränat sedan dess"
Verkar ju relativt positivt med Timmy iaf!
"Ronnie Pettersson har gått på is igen. Försvarsspelaren tränade i dag med laget. När Ronnie kan bli aktuell för spel är dock inte klart.
Den andra Pettersson, Timmy, tränade inte i dag och han beräknas bli borta ytterligare några dagar. Timmy tvingades utgå tidigt i premiärmatchen mot Luleå och har inte tränat sedan dess"
Verkar ju relativt positivt med Timmy iaf!
Vill bara säga att det här är en bra tråd! Jag tycker att vi ska försöka hålla så mycket skadeinfo vi kan hitta här.
Tycker att Figren borde vara fit for fight snart. Någon som vet hur det ligger till med han ?