GULD skrev: ↑2025-06-01 17:14:27
3e gången nu jag hör ett ryckte ( från folk som jobbar med och runt hockey Svenska Djurgården går för Finsk Center storväxt NHL erfarenhet
Frågar om Namn man nej antingen snack eller inte
Men vi har ju redan två så ?
Försöker själv leta på finnar men !!!
Någon mer som hört något ?
Lasta allt vi har på Aatu Räty Haha nej men den är nog lite väl orealistisk
GULD skrev: ↑2025-06-01 17:14:27
3e gången nu jag hör ett ryckte ( från folk som jobbar med och runt hockey Svenska Djurgården går för Finsk Center storväxt NHL erfarenhet
Frågar om Namn man nej antingen snack eller inte
Men vi har ju redan två så ?
Försöker själv leta på finnar men !!!
Oksanen tror jag att Lausanne vill ha kvar med tanke på att han varit poängbäst i laget tillsammans med Suomela och att Lausanne just släppt
Kuokkanen och Pajuniemi till Malmö.
Jag tror att det kan vara så att ryktet gäller Saku Mäenalanen men att det inte sker nu när Tigers istället släpper Malone till Örebro.
En annan tanke är att det isåfall gäller Joona Koppanen som inte lär bli kvar i AHL
vincent1891 skrev: ↑2025-06-02 14:45:53
När man ser vilket lag Leksand har och när ekonomin är så dålig att de erbjuder sin kapten 40k/månad, så kan jag inte se hur vi ska vara sämre.
Motivation slår klass när det betyder som mest. Skulle inte räkna ut Leksand i ett bäst av 7 kval oavsett motståndare.
vincent1891 skrev: ↑2025-06-02 14:45:53
När man ser vilket lag Leksand har och när ekonomin är så dålig att de erbjuder sin kapten 40k/månad, så kan jag inte se hur vi ska vara sämre.
Gidlöf kan i stort sett ensam ta Leksand till slutspel kommande säsong. Kommer vara seriens bästa målvakt!