Kollade sammandraget från solna-krossen.
Alltså 4-0 målet

Sjukt snyggt!
Kollade sammandraget från solna-krossen.
Ja Finndell kan ersättas av Åsland rakt avLee Harvey Oswald skrev: ↑2025-05-20 20:56:16Kollade sammandraget från solna-krossen.
Alltså 4-0 målet, se och lär, det var länge sedan jag såg herrlaget kombinera en sådan bolltouch och spelsinne i samma sekvens.
Sjukt snyggt!
Såg hela matchen faktiskt, imponerad.
Jag är inget superfan av Bosses spelarköp, men visst han har gjort det bra, Ordning på ekonomin, SM-Guld och framgångar i Europa(till ett högt pris dock)klintan85 skrev: ↑2025-05-23 23:39:15 AVSLÖJAR: Bosse Andersson kan lämna Djurgården inom den närmsta tiden
https://www.aftonbladet.se/a/o322RR?utm ... dium=share
Älskar Bosse och vad han har gjort för denna klubb men det är nog dags för något nytt tyvärr.
Detta oroar mig också. Det är fullt rimligt att vi är frustrerade och det är klart att vi alla förväntar oss mer - men vad väntar på andra sidan? Innan Bosse kom tillbaka var vi ett bottenlag med kass ekonomi.Eriksson skrev: ↑2025-05-24 09:14:59Jag är inget superfan av Bosses spelarköp, men visst han har gjort det bra, Ordning på ekonomin, SM-Guld och framgångar i Europa(till ett högt pris dock)klintan85 skrev: ↑2025-05-23 23:39:15 AVSLÖJAR: Bosse Andersson kan lämna Djurgården inom den närmsta tiden
Älskar Bosse och vad han har gjort för denna klubb men det är nog dags för något nytt tyvärr.
Men vad hände då han lämnade senast? DIF sjönk som en sten både sportsligt och ekonomiskt.
Jo visst men man har bättre och stabilare ekonomi nu än vad man hade senast Bosse lämnade. En helt annan situation nu. Men det finns alltid en risk men jag är inte lika nervös nu.B.I.B.A skrev: ↑2025-05-24 09:45:47Detta oroar mig också. Det är fullt rimligt att vi är frustrerade och det är klart att vi alla förväntar oss mer - men vad väntar på andra sidan? Innan Bosse kom tillbaka var vi ett bottenlag med kass ekonomi.Eriksson skrev: ↑2025-05-24 09:14:59Jag är inget superfan av Bosses spelarköp, men visst han har gjort det bra, Ordning på ekonomin, SM-Guld och framgångar i Europa(till ett högt pris dock)klintan85 skrev: ↑2025-05-23 23:39:15 AVSLÖJAR: Bosse Andersson kan lämna Djurgården inom den närmsta tiden
Men vad hände då han lämnade senast? DIF sjönk som en sten både sportsligt och ekonomiskt.
Jag tror det isf går åt helvete och blir tjockmätta rekryteringar för att undvika framtida kval, som ändå inte hjälper, så pengarna rullar iväg och kistan töms.Donkels-3.0 skrev: ↑2025-05-24 12:52:18 Oroar mig inte ett dugg om Bosse försvinner tvärtom förväntar jag mig en ny guldålder
FYI har varit härdsmälta i värvningarna typ dom 6 senaste fönstren och det toppades i år med kontraktet till lättmjölksspelaren FinndellPraetori skrev: ↑2025-05-24 17:24:42Jag tror det isf går åt helvete och blir tjockmätta rekryteringar för att undvika framtida kval, som ändå inte hjälper, så pengarna rullar iväg och kistan töms.Donkels-3.0 skrev: ↑2025-05-24 12:52:18 Oroar mig inte ett dugg om Bosse försvinner tvärtom förväntar jag mig en ny guldålder
Men om det nu blir så att Bosse drar kan vi ju stämma av om ett par år från citaten och se hur det blev.
Det är en åsikt. Tycker Gulliksen, Hümmet, Tokmac, Kusugi mfl är allt annat än härdsmälta.Donkels-3.0 skrev: ↑2025-05-24 17:38:55FYI har varit härdsmälta i värvningarna typ dom 6 senaste fönstren och det toppades i år med kontraktet till lättmjölksspelaren FinndellPraetori skrev: ↑2025-05-24 17:24:42Jag tror det isf går åt helvete och blir tjockmätta rekryteringar för att undvika framtida kval, som ändå inte hjälper, så pengarna rullar iväg och kistan töms.Donkels-3.0 skrev: ↑2025-05-24 12:52:18 Oroar mig inte ett dugg om Bosse försvinner tvärtom förväntar jag mig en ny guldålder
Men om det nu blir så att Bosse drar kan vi ju stämma av om ett par år från citaten och se hur det blev.
Lets agree to disagree tycker ändå vi går bom på dom flesta värvningarna numerPraetori skrev: ↑2025-05-24 18:32:27Det är en åsikt. Tycker Gulliksen, Hümmet, Tokmac, Kusugi mfl är allt annat än härdsmälta.Donkels-3.0 skrev: ↑2025-05-24 17:38:55FYI har varit härdsmälta i värvningarna typ dom 6 senaste fönstren och det toppades i år med kontraktet till lättmjölksspelaren FinndellPraetori skrev: ↑2025-05-24 17:24:42Jag tror det isf går åt helvete och blir tjockmätta rekryteringar för att undvika framtida kval, som ändå inte hjälper, så pengarna rullar iväg och kistan töms.Donkels-3.0 skrev: ↑2025-05-24 12:52:18 Oroar mig inte ett dugg om Bosse försvinner tvärtom förväntar jag mig en ny guldålder
De är en del bra värvningar. Det är långt ifrån fullt misslyckade och sen har det blivit värre p.g.a. skador annars hade det nog sett bättre ut. Som jag sagt tidigare så fanns det en del bra embryon innan alla skador kom.Praetori skrev: ↑2025-05-24 18:32:27Det är en åsikt. Tycker Gulliksen, Hümmet, Tokmac, Kusugi mfl är allt annat än härdsmälta.Donkels-3.0 skrev: ↑2025-05-24 17:38:55FYI har varit härdsmälta i värvningarna typ dom 6 senaste fönstren och det toppades i år med kontraktet till lättmjölksspelaren FinndellPraetori skrev: ↑2025-05-24 17:24:42Jag tror det isf går åt helvete och blir tjockmätta rekryteringar för att undvika framtida kval, som ändå inte hjälper, så pengarna rullar iväg och kistan töms.Donkels-3.0 skrev: ↑2025-05-24 12:52:18 Oroar mig inte ett dugg om Bosse försvinner tvärtom förväntar jag mig en ny guldålder