Håller med. Det kändes inte bra att se honom i en annan tröja gångna säsongen.BigJ skrev: ↑2025-05-21 22:47:19Ja, mycket sorgligt.DIF_Soldier skrev: ↑2025-05-21 22:19:33 Slogs plötsligt av en ledsamhet att Hank the Tank inte spelar i DIF
Silly Season 2025/26
Silly Season 2025/26
–Ni gömmer er som ubåtar där ute, men inte du, Fimpen. Du ligger och flyter som en död jävla planka
Silly Season 2025/26
Så har jag känt gällande både Hank och Ahlén varje dag sen de försvann. Fullständigt bedrövligt!DIF_Soldier skrev: ↑2025-05-21 22:19:33 Slogs plötsligt av en ledsamhet att Hank the Tank inte spelar i DIF
Silly Season 2025/26
Ingen kritik till Wiken. Bra att det inte läcker massa.
Men satan vilken tråkig silly. Knappt några rykten och endast ett nyförvärv officiellt.
Men satan vilken tråkig silly. Knappt några rykten och endast ett nyförvärv officiellt.
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Jag har typ glömt bort hockeyn och tappat hypen från uppgången

Men det blir nog bra till slut, även om det är osannolikt mycket mer tråkigt än man trodde det skulle vara.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Silly Season 2025/26
Trodde jag var ensam om att känna så. Sjukt faktiskt hur "mättad" man kan bli på 4-5 veckor.Jim Morrison skrev: ↑2025-05-22 09:07:42Jag har typ glömt bort hockeyn och tappat hypen från uppgången![]()
Men det blir nog bra till slut, även om det är osannolikt mycket mer tråkigt än man trodde det skulle vara.
Samtidigt ser man Hockeyallsvenska lag som rustar och då är man tacksam. Så jag tror det handlar mer om mättnaden till hockeyn generellt. Jag tittar inte ens på VM.
Silly Season 2025/26
Tänker ändå att det sköts rätt dåligt från Djurgården. Man går inte ens ut i media och kör uppdateringar för att promota säsongskort eller att vi är tillbaka. Visst det har gått ett par veckor bara, men, det är ju ändå en ständig process att ”informera så vi fans är delaktiga”. Krävs ju inte mycket för att behålla intresset hos supportrarna när sillyn får vänta. Hn skriver ju till och med att Wiken har gått i mediaskugga.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-05-22 09:10:52Trodde jag var ensam om att känna så. Sjukt faktiskt hur "mättad" man kan bli på 4-5 veckor.Jim Morrison skrev: ↑2025-05-22 09:07:42Jag har typ glömt bort hockeyn och tappat hypen från uppgången![]()
Samtidigt ser man Hockeyallsvenska lag som rustar och då är man tacksam. Så jag tror det handlar mer om mättnaden till hockeyn generellt. Jag tittar inte ens på VM.
Nej jag är inte sur och krävande, är bara intresserad och vill veta vad som händer runt föreningen när flödet in är noll.
Silly Season 2025/26
Något intressant som skrivs på senaste HN inlägg om DIF?
-
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... -for-hv71/Osten östlund skrev: ↑2025-05-22 15:38:44Klasen är sliten efter festandet. Ska "tänka nytt" i SHL. Samt inte fuska med sommarträningen.
HV som vart jumbo, har värvat ytterligare en ny top center.
Wiken var där och nosade också.Enligt Expressens uppgifter svalnade Färjestads intresse när man gjorde klart med Radim Zohorna. Men en annan klubb har också varit med i leken i form av Djurgården.
Silly Season 2025/26
Står om Karlström i HN. Att han inte blir kvar i Leksand. Skulle inte förvåna mig om vi skulle ta honom. Vilket antiklimax!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Cykelpåköpet skrev: ↑2025-05-22 15:58:44https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... -for-hv71/Osten östlund skrev: ↑2025-05-22 15:38:44Klasen är sliten efter festandet. Ska "tänka nytt" i SHL. Samt inte fuska med sommarträningen.
HV som vart jumbo, har värvat ytterligare en ny top center.Wiken var där och nosade också.Enligt Expressens uppgifter svalnade Färjestads intresse när man gjorde klart med Radim Zohorna. Men en annan klubb har också varit med i leken i form av Djurgården.
Det suger att vi verkar förlora precis varenda dragkamp om spetsiga spelare. Från att ha varit top shelf I HA till rock bottom i SHL när det gäller möjligheter att attrahera spelare
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2025/26
Det är ju tyvärr omöjligt att vinna den ekonomiska kampen mot HV71. Trist.Momentumet skrev: ↑2025-05-22 16:26:55 Det suger att vi verkar förlora precis varenda dragkamp om spetsiga spelare. Från att ha varit top shelf I HA till rock bottom i SHL när det gäller möjligheter att attrahera spelare
Avskaffa tre mot tre.
Silly Season 2025/26
Enligt sportbladet har Dick nu med säkerhet spelat sin sista hockeymatch igen. Han kommer nu jobba på deras redaktion fram tills att Wikegård ringer när det blir lite för mycket skador samtidigt som JVM.
Silly Season 2025/26
Gick inte igång jättemycket på finnen. Tror vi hittar bättre.Momentumet skrev: ↑2025-05-22 16:26:55Cykelpåköpet skrev: ↑2025-05-22 15:58:44https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... -for-hv71/Osten östlund skrev: ↑2025-05-22 15:38:44Klasen är sliten efter festandet. Ska "tänka nytt" i SHL. Samt inte fuska med sommarträningen.
HV som vart jumbo, har värvat ytterligare en ny top center.Wiken var där och nosade också.Enligt Expressens uppgifter svalnade Färjestads intresse när man gjorde klart med Radim Zohorna. Men en annan klubb har också varit med i leken i form av Djurgården.
Det suger att vi verkar förlora precis varenda dragkamp om spetsiga spelare. Från att ha varit top shelf I HA till rock bottom i SHL när det gäller möjligheter att attrahera spelare