Silly Season 2025/26
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2025/26
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Sluta prata med dig själv. Välj ett kontoOsten östlund skrev: ↑2025-05-19 16:40:20Farfar.... 27 maj släpps säsongskorten. Du kan redan nu börja justera parabolantennerna. Så du får in studiosändningen med Fimpen o co. Blir säkert snack om damlaget, mjukavärden o jämställdhet. Allt sådant som du brinner för! Wiken kanske klämmer in ett nyförvärv ifall dom ej "går över tid"?
https://djurgarden.chandla.se/
Säg den glädje som varar
Silly Season 2025/26
HAHAHA, har suckat över hur vi behöver sitta och läsa åsikter från IQ-befriade, konservativa idioter som borde ha fokus på att ta fram sin egen gravsten, på den nivån att det inte slog mig att dessa personer kanske är samma personDIF_Soldier skrev: ↑2025-05-19 20:43:58Sluta prata med dig själv. Välj ett kontoOsten östlund skrev: ↑2025-05-19 16:40:20Farfar.... 27 maj släpps säsongskorten. Du kan redan nu börja justera parabolantennerna. Så du får in studiosändningen med Fimpen o co. Blir säkert snack om damlaget, mjukavärden o jämställdhet. Allt sådant som du brinner för! Wiken kanske klämmer in ett nyförvärv ifall dom ej "går över tid"?
Silly Season 2025/26
Låt gå för att de kan vara en och samma person. Men IQ-befriade konservativa idioter osv. Var kommer det ifrån?Janzoo skrev: ↑2025-05-20 00:09:13HAHAHA, har suckat över hur vi behöver sitta och läsa åsikter från IQ-befriade, konservativa idioter som borde ha fokus på att ta fram sin egen gravsten, på den nivån att det inte slog mig att dessa personer kanske är samma personDIF_Soldier skrev: ↑2025-05-19 20:43:58Sluta prata med dig själv. Välj ett kontoOsten östlund skrev: ↑2025-05-19 16:40:20Farfar.... 27 maj släpps säsongskorten. Du kan redan nu börja justera parabolantennerna. Så du får in studiosändningen med Fimpen o co. Blir säkert snack om damlaget, mjukavärden o jämställdhet. Allt sådant som du brinner för! Wiken kanske klämmer in ett nyförvärv ifall dom ej "går över tid"?
Silly Season 2025/26
För mycket kaxvatten efter fotbollens propagandauppvisning?Tabarnak skrev: ↑2025-05-20 08:00:48Låt gå för att de kan vara en och samma person. Men IQ-befriade konservativa idioter osv. Var kommer det ifrån?Janzoo skrev: ↑2025-05-20 00:09:13HAHAHA, har suckat över hur vi behöver sitta och läsa åsikter från IQ-befriade, konservativa idioter som borde ha fokus på att ta fram sin egen gravsten, på den nivån att det inte slog mig att dessa personer kanske är samma personDIF_Soldier skrev: ↑2025-05-19 20:43:58Sluta prata med dig själv. Välj ett kontoOsten östlund skrev: ↑2025-05-19 16:40:20Farfar.... 27 maj släpps säsongskorten. Du kan redan nu börja justera parabolantennerna. Så du får in studiosändningen med Fimpen o co. Blir säkert snack om damlaget, mjukavärden o jämställdhet. Allt sådant som du brinner för! Wiken kanske klämmer in ett nyförvärv ifall dom ej "går över tid"?
Silly Season 2025/26
Du är medveten om att du är på ett Djurgårdsforum nu va? 90% av oss som håller på Djurgården är konservativa. Om du söker efter likasinnade så rekommenderar jag Vrakets internetforum på Socialstyrelsen.se/bidragJanzoo skrev: ↑2025-05-20 00:09:13HAHAHA, har suckat över hur vi behöver sitta och läsa åsikter från IQ-befriade, konservativa idioter som borde ha fokus på att ta fram sin egen gravsten, på den nivån att det inte slog mig att dessa personer kanske är samma personDIF_Soldier skrev: ↑2025-05-19 20:43:58Sluta prata med dig själv. Välj ett kontoOsten östlund skrev: ↑2025-05-19 16:40:20Farfar.... 27 maj släpps säsongskorten. Du kan redan nu börja justera parabolantennerna. Så du får in studiosändningen med Fimpen o co. Blir säkert snack om damlaget, mjukavärden o jämställdhet. Allt sådant som du brinner för! Wiken kanske klämmer in ett nyförvärv ifall dom ej "går över tid"?
- Jim Morrison
Silly Season 2025/26
Sån här skit är bara att radera va? Djurgården är en opolitisk förening där alla är välkomna. Sluta generalisera åt det ena eller andra hållet på en gång och prata DIF.
Finns andra forum för politik.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Silly Season 2025/26
För er som har missat det? GULD bor i staterna, är lite gamla skolan. Skojade lite med honom, glimten i ögat.Janzoo skrev: ↑2025-05-20 00:09:13HAHAHA, har suckat över hur vi behöver sitta och läsa åsikter från IQ-befriade, konservativa idioter som borde ha fokus på att ta fram sin egen gravsten, på den nivån att det inte slog mig att dessa personer kanske är samma personDIF_Soldier skrev: ↑2025-05-19 20:43:58Sluta prata med dig själv. Välj ett kontoOsten östlund skrev: ↑2025-05-19 16:40:20Farfar.... 27 maj släpps säsongskorten. Du kan redan nu börja justera parabolantennerna. Så du får in studiosändningen med Fimpen o co. Blir säkert snack om damlaget, mjukavärden o jämställdhet. Allt sådant som du brinner för! Wiken kanske klämmer in ett nyförvärv ifall dom ej "går över tid"?
För er som inte förstod det, eller blev kränkta? Så ber jag så hemskt mycket om ursäkt!
Ni kan vi väll blicka framåt ( iallafall jag ).
-
Silly Season 2025/26
Bra hockeytugg grabbar. Får ni inte nog av sköningar som dömer varandra ute i samhället idag. Vill ni skrika ut era personliga åsikter om människor kan ni väl göra det ute i sociala medier och i grannskapet bland alla andra som också lever för det.
Här kan vi väl hålla oss till Djurgården och hockey??!! Det är iaf det som får mig att få en paus och avkoppling från all skit som existerar runt om kring i övriga vardagen.
Så kan vi hålla våra personliga triggers som vi får av andra användare för oss själva och hålla oss till kärleken som förenar oss?
Här kan vi väl hålla oss till Djurgården och hockey??!! Det är iaf det som får mig att få en paus och avkoppling från all skit som existerar runt om kring i övriga vardagen.
Så kan vi hålla våra personliga triggers som vi får av andra användare för oss själva och hålla oss till kärleken som förenar oss?
Silly Season 2025/26
Åfan, 90% av Djurgårdare drömmer om 50-talet, Singha och en 20 år yngre importfru? Låter mer som Luleå i mina öron, men to each their own.
Eftersom du reggade dig idag kan jag redan nu rekommendera att du istället vänder dig till Flashback. Ta med dig GULD också.
Silly Season 2025/26
Just 50-talet drömmer nog dom flesta Djurgårdare om, rätt framgångsrikt årtionde får man ändå säga.
I övrigt håller jag med Knickedick, ska vi tjafsa kan vi väl åtminstone tjafsa om Djurgårn.
- DIF_Soldier
Silly Season 2025/26
Bor i staterna, för att du säger det ja. Sedan loggar du in med det kontot och ger dig själv en like.Osten östlund skrev: ↑2025-05-20 09:56:31 För er som har missat det? GULD bor i staterna, är lite gamla skolan. Skojade lite med honom, glimten i ögat.
För er som inte förstod det, eller blev kränkta? Så ber jag så hemskt mycket om ursäkt!
Ni kan vi väll blicka framåt ( iallafall jag ).
Poängen är att man fattar vad du pysslar med så du kan bara lägga ned.
Säg den glädje som varar
Silly Season 2025/26
Alright. Så silly ryktet är då att Osten Östlund är GULD. Nu kommer frågan när kommer klockan? Och främst är han redo att bära en första kedja ?