Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/9 2008

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
dif rules
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av dif rules »

Jarnkaminerna.se

-Tagga till
FULL FART FRAMÅT
HÄLL TÄTT BAKÅT

/vet att mitt användarnamn är lite emot reglerna
Användarvisningsbild
Kid Notorious

Inlägg av Kid Notorious »

dif rules skrev:Jarnkaminerna.se

-Tagga till
Grymt! Men jag undrar... varför står inte några av hockeyns matcher under "kommande matcher"?

Hämtade säsongskortet och 28 biljetter idag. Jag vill till Hovet! 8)
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Inlägg av Emil Svelander »

Taggad som få. Köp plåtar!
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
odburt

Inlägg av odburt »

Emil svelander skrev:Taggad som få. Köp plåtar!
Tagga kan du göra på torsdag, nu kör vi camshow!
Peter Nilsson

Inlägg av Peter Nilsson »

odburt skrev:
Emil svelander skrev:Taggad som få. Köp plåtar!
Tagga kan du göra på torsdag, nu kör vi camshow!
Vad då camshows...
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

2 tickets klara. Det blir dock långsida för mig imorgon.
Blir det något tifo, och isåfall hur mycket är satsat på det?

Drömscenariot är ju att Ölvestad proppar någon i sitt första byte, att vi spelar drömhockey offensivt, att PP funkar, att defensiven är stabil, att vi håller nollan och att vi kör över luleå.

DIF.
Peter Nilsson

Någon som vet ungefär hur många biljetter som är sålda..lyser ju fortfarande grönt på ticnet
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Ska bli otroligt roligt med premiär. Luleå tippar oss på en 10:e plats, villket är den sämsta placeringen jag sett någon tippa årets DIF på. Majoriteten tror att vi blir ett stabilt mittenlag, villken även jag tror.

Vi är bättre än Luleå på samtliga positioner, och det mest rimliga är att vi kör över dom i morgon.
Hoppas på fullsatt, men tror på 7000 personer på plats.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Remy Lebeau skrev:Ska bli otroligt roligt med premiär. Luleå tippar oss på en 10:e plats, villket är den sämsta placeringen jag sett någon tippa årets DIF på. Majoriteten tror att vi blir ett stabilt mittenlag, villken även jag tror.

Vi är bättre än Luleå på samtliga positioner, och det mest rimliga är att vi kör över dom i morgon.
Skoterraggare har en tendens att övervärdera sig självas och skriva ner allt från storstan svårare än så är inte detta.

För övrigt är det starkt att sälja slut klackplåtarna till en match i september. Med detta vill jag också nämna att man nog inte skall ha några jätteförhoppningar på hög publiksiffra imorgon. Det är inte nu som publiken brukar dyka upp om man säger så. Hoppas i alla fall att vi tar oss över skamgränsen på 5k. Allt över 6k är bra i min bok.

Totalt off topic, men jag är jävligt trött på att tjafs om att det skulle vara publikkris för vår del. Är det kris om man har ett snitt som ligger runt 500 sämre än FBKs och HV71s?
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Kall-El skrev:
Remy Lebeau skrev:Ska bli otroligt roligt med premiär. Luleå tippar oss på en 10:e plats, villket är den sämsta placeringen jag sett någon tippa årets DIF på. Majoriteten tror att vi blir ett stabilt mittenlag, villken även jag tror.

Skoterraggare har en tendens att övervärdera sig självas och skriva ner allt från storstan svårare än så är inte detta.

För övrigt är det starkt att sälja slut klackplåtarna till en match i september. Med detta vill jag också nämna att man nog inte skall ha några jätteförhoppningar på hög publiksiffra imorgon. Det är inte nu som publiken brukar dyka upp om man säger så. Hoppas i alla fall att vi tar oss över skamgränsen på 5k. Allt över 6k är bra i min bok.

Totalt off topic, men jag är jävligt trött på att tjafs om att det skulle vara publikkris för vår del. Är det kris om man har ett snitt som ligger runt 500 sämre än FBKs och HV71s?
Ett snitt som dessutom lär öka med ett antal hundra denna säsong...
Sjunger avgå Johnny...
Peter Nilsson

Emil svelander skrev:
Kall-El skrev:

Ett snitt som dessutom lär öka med ett antal hundra denna säsong...
Är inte så säker på att det ökar. Anledningen till att vi har ett snitt på ca 6600 är väll ändå att det var ett par matcher på Globen som drog mycket med folk...Men givetvis hoppas jag att du har rätt
Användarvisningsbild
Emil Svelander

Har hört försäljningen av säsongskort ökat avsevärt...på sittplats också.

Fullsatt Hovet varje match efter jul? Ingen omöjlighet...
Sjunger avgå Johnny...
Användarvisningsbild
Cirez D

Inlägg av Cirez D »

android; Tror Fabriken är mer upptagna med tifot inför packet nästa vecka. Men man ska aldrig säga aldrig...

Kom igen nu, nu fyller vi platserna runt om! Krossa lulle!
Bäst-i-stan

Inlägg av Bäst-i-stan »

Härligt med mycket folk! Nu fyller vi sektionerna runt om klacken och skapar en stämning bara vi kan.
Tippar på 3-2 seger inför över 6000 åskådare. Väl mött!
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Vinst med 5-6 mål blir det väl ändå.
Skriv svar