Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/9 2008
- Kid Notorious
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Emil Svelander
-
2 tickets klara. Det blir dock långsida för mig imorgon.
Blir det något tifo, och isåfall hur mycket är satsat på det?
Drömscenariot är ju att Ölvestad proppar någon i sitt första byte, att vi spelar drömhockey offensivt, att PP funkar, att defensiven är stabil, att vi håller nollan och att vi kör över luleå.
DIF.
Blir det något tifo, och isåfall hur mycket är satsat på det?
Drömscenariot är ju att Ölvestad proppar någon i sitt första byte, att vi spelar drömhockey offensivt, att PP funkar, att defensiven är stabil, att vi håller nollan och att vi kör över luleå.
DIF.
-
- Remy Lebeau
Ska bli otroligt roligt med premiär. Luleå tippar oss på en 10:e plats, villket är den sämsta placeringen jag sett någon tippa årets DIF på. Majoriteten tror att vi blir ett stabilt mittenlag, villken även jag tror.
Vi är bättre än Luleå på samtliga positioner, och det mest rimliga är att vi kör över dom i morgon.
Hoppas på fullsatt, men tror på 7000 personer på plats.
Vi är bättre än Luleå på samtliga positioner, och det mest rimliga är att vi kör över dom i morgon.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Skoterraggare har en tendens att övervärdera sig självas och skriva ner allt från storstan svårare än så är inte detta.Remy Lebeau skrev:Ska bli otroligt roligt med premiär. Luleå tippar oss på en 10:e plats, villket är den sämsta placeringen jag sett någon tippa årets DIF på. Majoriteten tror att vi blir ett stabilt mittenlag, villken även jag tror.
För övrigt är det starkt att sälja slut klackplåtarna till en match i september. Med detta vill jag också nämna att man nog inte skall ha några jätteförhoppningar på hög publiksiffra imorgon. Det är inte nu som publiken brukar dyka upp om man säger så. Hoppas i alla fall att vi tar oss över skamgränsen på 5k. Allt över 6k är bra i min bok.
Totalt off topic, men jag är jävligt trött på att tjafs om att det skulle vara publikkris för vår del. Är det kris om man har ett snitt som ligger runt 500 sämre än FBKs och HV71s?
- Emil Svelander
Ett snitt som dessutom lär öka med ett antal hundra denna säsong...Kall-El skrev:Skoterraggare har en tendens att övervärdera sig självas och skriva ner allt från storstan svårare än så är inte detta.Remy Lebeau skrev:Ska bli otroligt roligt med premiär. Luleå tippar oss på en 10:e plats, villket är den sämsta placeringen jag sett någon tippa årets DIF på. Majoriteten tror att vi blir ett stabilt mittenlag, villken även jag tror.
För övrigt är det starkt att sälja slut klackplåtarna till en match i september. Med detta vill jag också nämna att man nog inte skall ha några jätteförhoppningar på hög publiksiffra imorgon. Det är inte nu som publiken brukar dyka upp om man säger så. Hoppas i alla fall att vi tar oss över skamgränsen på 5k. Allt över 6k är bra i min bok.
Totalt off topic, men jag är jävligt trött på att tjafs om att det skulle vara publikkris för vår del. Är det kris om man har ett snitt som ligger runt 500 sämre än FBKs och HV71s?
Sjunger avgå Johnny...
-
Är inte så säker på att det ökar. Anledningen till att vi har ett snitt på ca 6600 är väll ändå att det var ett par matcher på Globen som drog mycket med folk...Men givetvis hoppas jag att du har rättEmil svelander skrev:Ett snitt som dessutom lär öka med ett antal hundra denna säsong...Kall-El skrev:Skoterraggare har en tendens att övervärdera sig självas och skriva ner allt från storstan svårare än så är inte detta.Remy Lebeau skrev:Ska bli otroligt roligt med premiär. Luleå tippar oss på en 10:e plats, villket är den sämsta placeringen jag sett någon tippa årets DIF på. Majoriteten tror att vi blir ett stabilt mittenlag, villken även jag tror.
- Emil Svelander
-
- Säsongskort: Ja