Bäst-i-stan skrev:
Ja, jag provade att beställa 5 biljetter på sektion 18 och det gick kalas så det ska nog inte vara några problem. Ring annars 077 170 70 70 till ticnets telefonbokning. Då kan du säga vart du vill ha biljetter.
Så sektion 18 är klacken. Jo det fungerar ju får se nu hur det blir med mina redan snåla kompisar.
Nu jvlar fyller vi hovet och sjunger ut Luleå!..
Håller med jävligt skön artikel att lule fansen hade tänkt att ta över Hovet. Hhaha vilket jävla skämt
Känns underbart att det drar igång igen - har som alla andra längtat hela jävla sommaren. Årets DIF känns på något sett mer spännande än tidigare versioner, och det skall självfallet bli oerhört spännande att följa upptakten på serien...
Dock kommer jag inte se matchen på plats (skäms, skäms) men följer den på TV istället (Säsongskortet Klubb inhandlat!). Ni som är på plats; se till att sjunga ut samerna.
Det kan bli jobbigt de första två matcherna dock, utan Dicken. Här gäller det att Otto tar ett stort ansvar även offensivt, och att inte minst Anger rycker upp sig.
Nu när man gått i väntat på den här matchen i typ ett år, så får man veta att man ska iväg med skolan torsdag-fredag...
Aja,, får väl se fram emot nästa match istället.
Ser bra ut på läktarsidan inför torsdagens match...
Köpte min biljett idag (tisdag, 16 september) vid kl 15.30.
Fanns 3 biljetter kvar i klacken då!!!
Hoppas vi får tillgång till fler platser.