Silly Season 2025/26
-
Silly Season 2025/26
Hellberg är utan tvekan topp 3 i shl så där bör vi inte tveka om chansen dyker upp.
Silly Season 2025/26
Jhonas Enroth är ändå tre år äldre och håller extremt bra klass. Även om han gått ner lite så glänser han mer än läcker.Steelmountain skrev: ↑2025-05-01 12:49:03 Hellberg är utan tvekan topp 3 i shl så där bör vi inte tveka om chansen dyker upp.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Dessvärre har Andreas Englund kritat på ett år till med Nashville. Synd, detta var min drömvärvning på backen.
Sneglar lite på Gustav Nyquist.. Ändå 35 år, dalande produktion denna säsong och bortbytt. Knäppare saker har ju hänt, men det känns ändå 1-2 år för tidigt för att kunna vara realistiskt.
Sneglar lite på Gustav Nyquist.. Ändå 35 år, dalande produktion denna säsong och bortbytt. Knäppare saker har ju hänt, men det känns ändå 1-2 år för tidigt för att kunna vara realistiskt.
Säg den glädje som varar
Silly Season 2025/26
Börjar få ordentlig silly abstinens. Från hockey uppe i högsta surr till detta, radiotystnad medans laget tar en välförtjänt resa.
Klarar inte alla gissningar som kommer fram i huvudet
Klarar inte alla gissningar som kommer fram i huvudet
Silly Season 2025/26
Allard sitter på utgående kontrakt. Lär inte vara så många intresserade av honom, bara slå honom en pling Wiken!

https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... nJxFlHLQQw
https://www.expressen.se/sport/hockey/s ... nJxFlHLQQw
Silly Season 2025/26
Nu vill man ha lite nyheter! När är Marbella-avklarat? 
Vet att Sörensen är i stort sett omöjligt i och med kontrakt, men drömmen hade varit:
Hellberg
Hävelid
Holm Lindström
Gabriel Carlsson Hävelid
Sissons Berg
Ragnarsson
Bemström Caggiula Sörensen
Wiktor Nilsson Kruger Klasen
Jonsson/Fjällby Frondell Eklund
Blomgren Rensfeldt Grewe

Vet att Sörensen är i stort sett omöjligt i och med kontrakt, men drömmen hade varit:
Hellberg
Hävelid
Holm Lindström
Gabriel Carlsson Hävelid
Sissons Berg
Ragnarsson
Blomgren Rensfeldt Grewe
Silly Season 2025/26
En fråga, vad ska vi med W. Nilsson? Tar dom vi redan har före honom alla dagar veckan.toffffffe skrev: ↑2025-05-01 19:42:20 Nu vill man ha lite nyheter! När är Marbella-avklarat?
Hellberg
Hävelid
Holm Lindström
Gabriel Carlsson Hävelid
Sissons Berg
Ragnarsson
Blomgren Rensfeldt Grewe
Silly Season 2025/26
W, Nilsson är en 3e Kedja spelare, exakt, tar dom vi har före honomNypovich skrev: ↑2025-05-01 20:21:15En fråga, vad ska vi med W. Nilsson? Tar dom vi redan har före honom alla dagar veckan.toffffffe skrev: ↑2025-05-01 19:42:20 Nu vill man ha lite nyheter! När är Marbella-avklarat?
Hellberg
Hävelid
Holm Lindström
Gabriel Carlsson Hävelid
Sissons Berg
Ragnarsson
Blomgren Rensfeldt Grewe
Silly Season 2025/26
Jag tycker att han har en mycket större potential än en del av de vi har. Han hade problem med axeln i stort sett halva sista året med oss, tror om han får en hel säsong kan han bli väldigt bra. Fin speed och grit men också mer skills än Blomgren och Costmar exempelvis. Jag hade gillat att ha honom tillbaka helt enkelt.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2025/26
Visst Nilsson är fortfarande relativt ung och kan säkert fortsätta att utvecklas. Men 6p på 32 matcher i Frölunda är ju inget som direkt imponerar. Nej för min del får han gärna stanna där han är.toffffffe skrev: ↑2025-05-01 20:43:05 Jag tycker att han har en mycket större potential än en del av de vi har. Han hade problem med axeln i stort sett halva sista året med oss, tror om han får en hel säsong kan han bli väldigt bra. Fin speed och grit men också mer skills än Blomgren och Costmar exempelvis. Jag hade gillat att ha honom tillbaka helt enkelt.
Silly Season 2025/26
Exakt, den poängskörden kan nog även Brodin pusta fram.Momentumet skrev: ↑2025-05-01 21:38:59Visst Nilsson är fortfarande relativt ung och kan säkert fortsätta att utvecklas. Men 6p på 32 matcher i Frölunda är ju inget som direkt imponerar. Nej för min del får han gärna stanna där han är.toffffffe skrev: ↑2025-05-01 20:43:05 Jag tycker att han har en mycket större potential än en del av de vi har. Han hade problem med axeln i stort sett halva sista året med oss, tror om han får en hel säsong kan han bli väldigt bra. Fin speed och grit men också mer skills än Blomgren och Costmar exempelvis. Jag hade gillat att ha honom tillbaka helt enkelt.
-
Silly Season 2025/26
Marbella, när åkte dom. Samt när är dom hemma?
Silly Season 2025/26
Albin Grewe la ut på sin Instagram story från fotbollsmatchen, så inte åkt än.
Tittade om sändningen idag och de lät de som på nån intervju ”festa till onsdag/torsdag, sen marbella. Men osäker
Silly Season 2025/26
Känns inte som Wikegård att ta in Lundin och/eller Nilsson bara för att de lirar i SHL. Börjar vi ta in breddspelare istället för våra hjältar som spelat upp laget känns det väldigt märkligt....
Rejäl spets på målvakt ( 1 st), backar ( 3 st) och forwards (3 st) är vad vi behöver.
Rejäl spets på målvakt ( 1 st), backar ( 3 st) och forwards (3 st) är vad vi behöver.
Silly Season 2025/26
Exakt så. Är knappast killarna "därnere" som behöver ersättas. Håller med på din uträkning.BigJ skrev: ↑2025-05-01 22:59:36 Känns inte som Wikegård att ta in Lundin och/eller Nilsson bara för att de lirar i SHL. Börjar vi ta in breddspelare istället för våra hjältar som spelat upp laget känns det väldigt märkligt....