Säsongen 2024/25

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Medlem: Ja, ständig medlem

Säsongen 2024/25

Inlägg av #10 »

God morgen :D

Kruger som människa och ledare, hittar inte ord, tackar alla motståndare direkt efter slutsignalen när dom av förståeliga skäl åker av isen direkt. Det är stort.

Säsongen 2024/25

Inlägg av #10 »

Våran fantastiska tifogrupp ska inte glömmas bort, släng in en slant alla.

123 067 07 86
Djurgårn

Säsongen 2024/25

Inlägg av Djurgårn »

Herregue vilken jävla säsong. Man är just nu helt tom men också så fylld av känslor. Fan det här laget fick mig att gråta efter slutsignalen igår. Jag är så jäkla stolt över hur precis alla har underkastat sig visionen om att vi ska upp. Det fanns liksom inget annat än att gå upp och på det sättet som vi fokuserar på den uppgiften från dag ett från hela ledningen, ledarstab, spelare etc utan att tappa kontrollen är imponerande. Man kändes aldrig uppjagade, även om vi ibland sattes under hård press. Man håller en jäkligt hög lägstanivå.

Det finns sjukt mycket pannben i det här laget och det är så fint att se. Jag älskar också hur Wikegård har skött detta. Han har varit EXTREMT tydlig i sitt ledarskap där han lyft bort spelare som han inte tycker har levt upp till förväntningarna, haft fokus på fel saker eller haft tankar någon annanstans (Linus Eriksson) och det älskar jag. Är inte ditt fokus i linje med resten av laget, föreningen så är det bättre att man gör nånting annat.

Jag hoppas att man festar riktigt ordentligt ett tag nu för det förtjänar grabbarna verkligen!
Osten östlund

Säsongen 2024/25

Inlägg av Osten östlund »

Djurgårn skrev: 2025-04-26 09:50:53 Herregue vilken jävla säsong. Man är just nu helt tom men också så fylld av känslor. Fan det här laget fick mig att gråta efter slutsignalen igår. Jag är så jäkla stolt över hur precis alla har underkastat sig visionen om att vi ska upp. Det fanns liksom inget annat än att gå upp och på det sättet som vi fokuserar på den uppgiften från dag ett från hela ledningen, ledarstab, spelare etc utan att tappa kontrollen är imponerande. Man kändes aldrig uppjagade, även om vi ibland sattes under hård press. Man håller en jäkligt hög lägstanivå.

Det finns sjukt mycket pannben i det här laget och det är så fint att se. Jag älskar också hur Wikegård har skött detta. Han har varit EXTREMT tydlig i sitt ledarskap där han lyft bort spelare som han inte tycker har levt upp till förväntningarna, haft fokus på fel saker eller haft tankar någon annanstans (Linus Eriksson) och det älskar jag. Är inte ditt fokus i linje med resten av laget, föreningen så är det bättre att man gör nånting annat.

Jag hoppas att man festar riktigt ordentligt ett tag nu för det förtjänar grabbarna verkligen!
Från 6.40 Jonny T :-)!

Användarvisningsbild
dlopajo

Säsongen 2024/25

Inlägg av dlopajo »

#10 skrev: 2025-04-26 09:34:02 Våran fantastiska tifogrupp ska inte glömmas bort, släng in en slant alla.

123 067 07 86
Verkligen!

Synd att vi vann tifo-matchen i finalserien på WO. Den tydliga KO vi hade fått annars hade känts bättre! :)
Praetori
Medlem: Ja, vanlig medlem

Säsongen 2024/25

Inlägg av Praetori »

Osten östlund skrev: 2025-04-26 10:33:59
Djurgårn skrev: 2025-04-26 09:50:53 Herregue vilken jävla säsong. Man är just nu helt tom men också så fylld av känslor. Fan det här laget fick mig att gråta efter slutsignalen igår. Jag är så jäkla stolt över hur precis alla har underkastat sig visionen om att vi ska upp. Det fanns liksom inget annat än att gå upp och på det sättet som vi fokuserar på den uppgiften från dag ett från hela ledningen, ledarstab, spelare etc utan att tappa kontrollen är imponerande. Man kändes aldrig uppjagade, även om vi ibland sattes under hård press. Man håller en jäkligt hög lägstanivå.

Sköna moves.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Användarvisningsbild
crike

Säsongen 2024/25

Inlägg av crike »

Finns så mycket att säga och skriva.

Klasen, han är ett psykfall. Såg ni straffen? 😂

Säsongen 2024/25

Inlägg av #10 »

crike skrev: 2025-04-26 11:41:02 Finns så mycket att säga och skriva.

Haha, såg ni straffen, den var bra :lol:

Säsongen 2024/25

Inlägg av #10 »

Ser matchen en tredje gång nu, vill bara vara säker på att det är sant att vi vann
Osten östlund

Säsongen 2024/25

Inlägg av Osten östlund »

Efter match 6 mot ssk. Så slängde ledningen in en resa till marbellla. I shl potten, kul!
Användarvisningsbild
mårten

Säsongen 2024/25

Inlägg av mårten »

#10 skrev: 2025-04-26 12:31:18 Ser matchen en tredje gång nu, vill bara vara säker på att det är sant att vi vann
Kommer nog hoppa på det tåget ikväll, kollade matchen själv inatt för andra gången då min konsumering av alkohol inte tillät mig att somna. Som du säger känns det overkligt att vi är tillbaka i finrummet, behöver verkligen sjunka in
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Säsongen 2024/25

Inlägg av Remy Lebeau »

Fina Utta.

"Den dagen den sorgen".

https://www.youtube.com/shorts/gLzGFnyLOWc
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
GULD
Säsongskort: Ja

Säsongen 2024/25

Inlägg av GULD »

crike skrev: 2025-04-26 11:41:02 Finns så mycket att säga och skriva.

Vilken snubbe i Finalen en sånn straff

Finns det nått klipp på den ?
The DIF ONE
Glory1

Säsongen 2024/25

Inlägg av Glory1 »

Osten östlund skrev: 2025-04-26 10:33:59

Han verkar ha den här personligheten som kan vara lite svårare att hitta bland oss svenskar än om man letar i Nordamerika :lol: Men tror det kan vara väldigt nyttigt att ha någon eller några sådana i en grupp.
Användarvisningsbild
klintan85

Säsongen 2024/25

Inlägg av klintan85 »

Synd att inte Lasse Björn fick uppleva detta. Men han var nog med i omklädningsrummet och gav dem extra styrka
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
Skriv svar