Biljettråden
Biljettråden
Jag letar tre, spridda går bra. Inte för att jag tror så mycket på det men man kan ju hoppas…
Biljettråden
Jag kanske har 3st på aktiv sittplats.
Ska höra med mina söner om dom kan gå, kan dom inte det så har jag 3st brevid varandra.
Vet mer i eftermiddag.
Ska höra med mina söner om dom kan gå, kan dom inte det så har jag 3st brevid varandra.
Vet mer i eftermiddag.
Biljettråden
Jag letar efter 2st till VIP-hyllan.
Plötsligt händer det??
Plötsligt händer det??
Biljettråden
Söker 2 biljetter . Pm!
Biljettråden
Inte en käft ska lämna sin plats oanvänd denna gång. Borde vara skäl till bannlysning isåfall.
Samma om man släpar med sig massa turister. Det ska vara skogstokiga Djurgårdare på varje plats. Inga feta popcorntuggande hockeyälskare. Det är många "riktiga supportrar" som blivit utan.
Samma om man släpar med sig massa turister. Det ska vara skogstokiga Djurgårdare på varje plats. Inga feta popcorntuggande hockeyälskare. Det är många "riktiga supportrar" som blivit utan.
-
Biljettråden
Värt att testa… söker en biljett till mig själv till fredag.
Biljettråden
Kan betala mycket för plåtar men har inte mycket lust att dra till tradera och göda de som köpt på spekulation. Inser att jag förmodligen kommer att bli utan och får nog sikta in mig på att göra det till en fin kväll hemma istället.
-
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Biljettråden
Jag tar gärna de två som blir över isåfall!
Biljettråden
Tja! Söker biljetter till fredag, lärt mig hur pm funkar nu också så sorry om jag inte svarat förut!
-
Biljettråden
Söker 2 eller fler till fredag