Linköping - Copy cat-staden nr 1
Linköping - Copy cat-staden nr 1
http://www.djurgarden.nu/website/index.asp
Det här är ju skrattretande!
Finns det något den staden inte kopierar?
Det här är ju skrattretande!
Finns det något den staden inte kopierar?
DIF! ALLTID - OAVSETT!
- Back to the good old days
- Kontakt:
HAHAHA!!!
Allvarligt talat... Jag tror knappast att politikerna i Linköpinghåla försöker skapa någon avbild av det Djurgården som finns i stan.
Faktum är att det finns ett Stureplan i Linköpinghåla. En lite j*vla tvärgata som knappt existerar ens...
Allvarligt talat... Jag tror knappast att politikerna i Linköpinghåla försöker skapa någon avbild av det Djurgården som finns i stan.
Faktum är att det finns ett Stureplan i Linköpinghåla. En lite j*vla tvärgata som knappt existerar ens...
.
Hej hå, Hej hå... Vi hatar aik! Ett äckligt gäng, med noll poäng... Hej hå, hej hå...
Hej hå, Hej hå... Vi hatar aik! Ett äckligt gäng, med noll poäng... Hej hå, hej hå...
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför har du inte meddelat det tidigare då?DIF_Soldier skrev:Har ni märkt det nu? Det har varit planerat sen länge... Men visst blir man förbannad! Det är dit alla f.d. Djurgårdare får bo sedan. Jocke, Musse, horan... De hoppas väl kunna fylla på med fler där framöver! Jävla skabbhalsar!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
- DIF_Soldier
Mitt liv kretsar inte runt difhockey.se.lilleman skrev:Varför har du inte meddelat det tidigare då?DIF_Soldier skrev:Har ni märkt det nu? Det har varit planerat sen länge... Men visst blir man förbannad! Det är dit alla f.d. Djurgårdare får bo sedan. Jocke, Musse, horan... De hoppas väl kunna fylla på med fler där framöver! Jävla skabbhalsar!
Säg den glädje som varar
Inte för jag förstår vad saken har med hockey att göra...
Men visst e det löjligt av Linköpings kommun att göra detta, men om man tänker positivt på saken så går det väl kanske att göra en ny ramsa innan första matchen mot LHC, eller vad tycker ni?
t.ex. "Linköping älskar djurgården, Linköping älskar djurgården. osv."

Men visst e det löjligt av Linköpings kommun att göra detta, men om man tänker positivt på saken så går det väl kanske att göra en ny ramsa innan första matchen mot LHC, eller vad tycker ni?

t.ex. "Linköping älskar djurgården, Linköping älskar djurgården. osv."

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- DIF_Soldier
Okej!DIF_Soldier skrev:Runt december förra året.lilleman skrev:En riktigt, riktigt bra ide!odburt skrev:Jag skulle vilja höra ett 60 minuter långt HOOOO..... för att visa vår uppskattning över fernholms prestationer.
DIF_Soldier: När fick du reda på det med Djurgården i Linköping?
Hata LHC!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.