Final 4 24/25 AIK - Djurgårdens IF 22/4
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vi gör en riktigt dålig match. Vinner ändå med 5-0. Tack Gidlöf.
Det bär emot men jag är imponerad över Solna. Genom hela jävla matchen har de bra fart och driv mot vår kasse. Kan garantera att vi inte hade orkat med samma i motsvarande läge.
Idag får vi retroaktiv utdelning plus har en sjukt stabil målvakt. Helt otroligt starkt mentalt.
1 vinst kvar.
Det bär emot men jag är imponerad över Solna. Genom hela jävla matchen har de bra fart och driv mot vår kasse. Kan garantera att vi inte hade orkat med samma i motsvarande läge.
Idag får vi retroaktiv utdelning plus har en sjukt stabil målvakt. Helt otroligt starkt mentalt.
1 vinst kvar.
-
När Brodin åker två minuter för hög klubba men sen 2+2 pga blodet, hur funkar bedömningen då? Han blöder ju från handen men utvisningen är hög klubba, är inte det väldigt märkligt?
Fast hur många vassa målchanser hade de? Ett stolpskott?-daniel- skrev: ↑2025-04-22 20:49:59 Vi gör en riktigt dålig match. Vinner ändå med 5-0. Tack Gidlöf.
1 vinst kvar.
Hallå, Roger..
När han hoppar in en tackling i huvudet och den bedöms mildare. Är inte det väldigt märkligt?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
"du ska få smyga in här mellan oss"
inte första gången Melin hört det...
inte första gången Melin hört det...
En puck tar i Gidlöfs axel. Den hade gått in på Hugo. I övrigt tror jag inte Gidlöf gör en så stor skillnad. Ytterst dåliga avslut i ett annars bra anfallsspel från råttorna
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Det värsta är att det gick bra mot ssk när jag jobbade... Kanske lika bra att hålla sig borta.
It's the hope that kills you.
Kul att när väl Klasen får en puck så är han för kort att sätta dit den själv
Idag kändes laget komplett, trots att matchen var långt ifrån vår bästa. En målvakt som räddar oss. Backar som täcker skott. Forwards som backcheckar (Dicken jävla kung!) samt sätter de chanser som ges. Mer än så behövs inte.
Att nolla gnaget på "bortaplan" är jävligt trevligt. På fredag blir det en jävla fest.

Idag kändes laget komplett, trots att matchen var långt ifrån vår bästa. En målvakt som räddar oss. Backar som täcker skott. Forwards som backcheckar (Dicken jävla kung!) samt sätter de chanser som ges. Mer än så behövs inte.
Att nolla gnaget på "bortaplan" är jävligt trevligt. På fredag blir det en jävla fest.
Skönt mon detta är denna match är den macth som de tycker de spelat som bäst
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
-
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Inte en chans. Alltså du måste ju se vilken respekt gnagarna får för Gidlöf ju längre matchen lider?
-
Förvånansvärt lite gnäll från Plura ändå..