Tryck start i menyn
Biljettråden
Biljettråden
Jepp, testade men då var det slutsålt!

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
-
Biljettråden
Tog en stund att stå i kö. Gick dock bra att köpa, gissar på att det inte är mycket kvar. Så ge inte upp
Biljettråden
Vad betyder meddeladet som Dif skickade ut? Är biljetterna typ slut?
Hur många kunde man köpa per person?
Hur många kunde man köpa per person?
Biljettråden
Var bara spridda platser när jag kom in igår. Någon som har 2 plåtar bredvid varandra (ej klack), rad 8 eller högre? Skicka PM (direktmeddelande)
Senast redigerad av bespoke80 den 2025-04-21 08:47:12, redigerad totalt 1 gånger.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Biljettråden
När jag kom in igår. Så hittade jag bara två platser tillsammans på Sektion a7 och a8 på rad under det. Så är nog slut.
Men spelar raderna någon roll, kommer ändå att vara ståplats på hela hovet så gå inte med ungar eller farmor som inte orkar stå och sjunga i 60 min.

Biljettråden
De jag hittade var rätt långt från varandra på A7 (tog helt slut strax efter). Jag går alltid med pappa som är till åren, men han klarar ännu stå upp en hel match och vifta med halsduken:) , så (även aktiv sittplats) funkar bra om någon har två plåtar!Disciplinnämnden skrev: ↑2025-04-21 08:22:37När jag kom in igår. Så hittade jag bara två platser tillsammans på Sektion a7 och a8 på rad under det. Så är nog slut.
Men spelar raderna någon roll, kommer ändå att vara ståplats på hela hovet så gå inte med ungar eller farmor som inte orkar stå och sjunga i 60 min.![]()
Biljettråden
2 plåtar sökes till nästa hemma (24/4).
Placeringarna spelar mindre roll. Klack går bra.
Bara o skicka pm
Placeringarna spelar mindre roll. Klack går bra.
Bara o skicka pm
-
Biljettråden
Tips, om ngn erbjuder biljetter det datumet. Så är det förmodligen bedrägeri. Var nog slutsålt igår vid ca 23.00.
Håll utkik på matchdag ( folk kan blivit sjuka o så ).
Biljettråden
25/4 är matchen.
Biljettråden
Hann tyvärr inte knipa 2 biljetter till fredagens match. Någon som har två och kan tänka sig att sälja?
Kan även slänga in biljetter till fotbollsderbyt mot AIK samt hjälpa till att ordna biljetter till matchen mot Chelsea
Kan även slänga in biljetter till fotbollsderbyt mot AIK samt hjälpa till att ordna biljetter till matchen mot Chelsea

-
Biljettråden
Söker två biljetter till på fredag. Var som helst. 

-
Biljettråden
Följer trenden och letar efter en biljett till fredag, var som helst, kan betala överpris och kan väl tänka mig att byta den mot en klackbiljett i fotbollen mot Gnaget!