Final 3 24/25 AIK - Djurgårdens IF 20/4
Måste ju också tära när det inte är konsekvent heller, ajk kommer undan med all möjlig skit som vi åker för.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- Jim Morrison
Nej då, vi har fortfarande en match att stjäla och dom är nödgade att vinna på hemmaplan. Pressen ligger på gnihet.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-20 20:16:13SSK och gnaget är inte samma sak, även om TV4 envist hävdar att båda är lika heta.Jim Morrison skrev: ↑2025-04-20 20:14:19 Vill påminna om SSK-serien. Vi har en förmåga att resa oss och prestera bättre än någonsin efter sådana här förluster.
Psykologiska övertaget har gnaget efter en sån här vinst.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Där kom "dumt att sätta sig i en sån situation"-kommentaren! Håller absolut inte med. Hur många gånger har man inte hört "spela tills domaren blåser"? På 6 sekunder hinner man göra mycket i hockey. Självklart gör Thore rätt som fullföljer.dr111DIF skrev: ↑2025-04-20 20:15:17Jo sen är det dumt av Thore att ens utsätta sig för risken att bli feldömd när det är 6 sek kvar av perioden och vi har dom i ett spelmässigt och mentalt skruvstäd. Men lätt att säga. Sen tappar vi fokus lite efter det och tar några dumma som förvisso inte kostar mer än momentum. Men det blir ändå dyrt för 5v5 är vi hela tiden bättre.Jim Morrison skrev: ↑2025-04-20 20:09:41 Vi får en skitutvisning men vi tar också många skitutvisningar som är befogade. Fixa till disciplinen nästa match så har vi det.
Hör lite till säsongen att vi gör vägen svårare än nödvändigt. Bara på det igen och ta nästa som sagt.
Tycker man gör fel som inte låter Gidlöf stå idag. Blir mer press för honom att stå i match 4.
Kimby är klass. Står inte och gnäller som Melin gör varje match. Tar fullt ansvar.
Kommer inte uppmärksammas av media eller något, men vi vet vilka vi är och kan stå stolta.
Kommer inte uppmärksammas av media eller något, men vi vet vilka vi är och kan stå stolta.
-
Jag vet inte.Jim Morrison skrev: ↑2025-04-20 20:17:53Nej då, vi har fortfarande en match att stjäla och dom är nödgade att vinna på hemmaplan. Pressen ligger på gnihet.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-20 20:16:13SSK och gnaget är inte samma sak, även om TV4 envist hävdar att båda är lika heta.Jim Morrison skrev: ↑2025-04-20 20:14:19 Vill påminna om SSK-serien. Vi har en förmåga att resa oss och prestera bättre än någonsin efter sådana här förluster.
Psykologiska övertaget har gnaget efter en sån här vinst.
Jag vill gärna tro det men det är bara titta när vi spelar hockey. Våra gubbar är helt slutkörda, det är raka ben från period 2 och framåt. Vi får ingen hjälp bakåt sålänge Hugo står.
Ne, jag är inte i närheten lika säker som du…
Vi får se.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Man kan ju också vara kritiskt och säga att vi har lägen att stänga matchen i PP. Det gör vi inte.
Fattar att det är svårt i andra perioden när domarna ger dem momentum. Men tredje Perioden är vi inte riktigt där tycker jag. Deras mål ger dem hyfsat tidigt momentum.
Men idag avgör Special-teams.
Problem med PP kvarstår
Fattar att det är svårt i andra perioden när domarna ger dem momentum. Men tredje Perioden är vi inte riktigt där tycker jag. Deras mål ger dem hyfsat tidigt momentum.
Men idag avgör Special-teams.
Problem med PP kvarstår
-
Hur fan kan det vara matchstraff på thorens? Alltså förbjud förbjud då för i helvete tacklingar om man inte får tacklas. Så jävla sämst nivå på domaren. Dom ska fan aldrig få döma hockey igen
Så är det ju såklart. Vi är lite off typ hela tredje, men tycker att OT är vår, en slumppuck med dåligt backjobb.Knickedick skrev: ↑2025-04-20 20:19:55 Man kan ju också vara kritiskt och säga att vi har lägen att stänga matchen i PP. Det gör vi inte.
Men idag avgör Special-teams
- Jim Morrison
Det sa folk efter varje förlust mot SSK också sen gick vi ut och flög fram på isen nästa match. Jag är absolut inte säker men jag känner mig rätt nöjd med vårt fem mot fem-spel fram tills att vi spenderar halva andra perioden i numerärt underläge vilket självklart förändrar matchbilden.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-20 20:19:34 Jag vet inte.
Jag vill gärna tro det men det är bara titta när vi spelar hockey. Våra gubbar är helt slutkörda, det är raka ben från period 2 och framåt. Vi får ingen hjälp bakåt sålänge Hugo står.
Ne, jag är inte i närheten lika säker som du…
Vi får se.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
- Säsongskort: Ja
Ok. Nu tuggar vi i oss denna och går vidare. Mår skit ikväll. Jag vet att spelarna och ledarna e 1000000ggr bättre på det än iaf mig. Mår riktigt illa när domare avgör.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja vi är iaf inte sämre i OT. Men håller inte med om slumppuck. Vi ska vinna den pucken bakom mål när vi vinner tekningen.DIFLuWi skrev: ↑2025-04-20 20:20:53Så är det ju såklart. Vi är lite off typ hela tredje, men tycker att OT är vår, en slumppuck med dåligt backjobb.Knickedick skrev: ↑2025-04-20 20:19:55 Man kan ju också vara kritiskt och säga att vi har lägen att stänga matchen i PP. Det gör vi inte.
Men idag avgör Special-teams
Hade vi haft Thore med oss hade vi vunnit.
Han kommer vara så jävla påkopplad nästa match som jag förutsätter att han spelar.
Han kommer vara en jävla urkraft.
Han kommer vara så jävla påkopplad nästa match som jag förutsätter att han spelar.
Han kommer vara en jävla urkraft.
Jag vill se en kamera vinkel där Thoresens tackling tar i huvudet på Bangura, annars tycker jag vi ska kräva att Wessner plockas av precis som Roger bestämde att Nord inte fick vara med något mer.
För inte har han några synpunkter på domarna i dag va, köttmössan Roger?
För inte har han några synpunkter på domarna i dag va, köttmössan Roger?
Men kan vi sluta va så fina i kanten. Låter Råger diktera domarna. Detta måste få ett efterspel.