DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-20 18:08:46
Så jävla trött på att ha en människa som inte får åka berg-och-dalbanan på Liseberg i målet.
Täck krysset någon jävla gång.
Allt över brösthöjd ska inte vara målgaranti.
Extremt frustrerande att se Hugo behöva hoppa upp med axeln för att försöka täcka krysset varenda jävla gång och ändå når han inte!
Gidlöf dammar av sådana puckar som frukost..
Senast redigerad av tadaa123 den 2025-04-20 18:12:41, redigerad totalt 1 gånger.
Mash skrev: ↑2025-04-20 18:11:20
5 mot 5 är vi flera nivåer bättre, horribelt jävla dåligt att denna nivå får ens existera i en HA-final med tiotalsmiljoner på prisbordet.
Baghera verkar vara borta. Snacka om att förstärka inför final #4
Om något en Whiplash, han lekte ju runt och tuggade på tandskyddet och spelade skön… jävla semesterfirare…
Harmageddon skrev: ↑2025-04-20 17:54:51
Hörde att samma domarpar ska döma USA - Kanada i Hockey VM i Stockholm, woho! Dem har sån nivå
Hoppas man bygger ut utvisningsbåset och dem på andra sidan Atlanten lär skratta åt oss.
Då kommer jag skämmas. För nivån är tyvärr ganska låg eller iaf. Väldigt ojämn.
Nej, jag hittade bara på för deras domarnivå är det mest tragiska jag sett och ville förstärka min frustration. Just i det läget dessutom när så mycket står på spel
Gör mål nu snälla
Senast redigerad av Harmageddon den 2025-04-20 18:14:29, redigerad totalt 1 gånger.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Pettsson skrev: ↑2025-04-20 18:07:18
Verkar inte som vi kommer få någon superinsats från Hugo idag heller.
Vilken tur att Brattström är under isen då
Det är ju just delvis det som är anledningen till att vi leder med 2-0 i matcher.
Han har varit lika dålig/sämre än Hugo.
Ingen av dem har varit över godkänt.
Bara för att motståndarens målvakt är kass så är det inte obligatoriskt för vår att vara det. Folk har blivit marinerade i mediokert målvaktsspel för länge