Mash skrev: ↑2025-04-20 16:08:22
Gidlöf står ju först i laguppställningen, betyder väl att han vaktar buren?
Frondell som extra blir riktig joker att slänga in för att avlasta. Kul med Thore tillbaka
Dif's egen grafik är jävligt missvisande. Lite smått irriterande om man frågar mig.
Mjo visst verkar det vara så, speciellt att Hävelid stått som #2 i laguppställningar (senast förra matchen) men vaktat buren ändå. Bättring behövs helt klart.
Något jag kom på nu från förra matchen där min skämskudde kom fram var när Hovet började skandera "filmare" som valfri bondhåla gör titt som tätt. Låt det fan aldrig upprepas, lägre läktarnivå har vi aldrig haft än under den korta perioden.
Manijock skrev: ↑2025-04-20 15:49:53
Gnaget får handikapp idag också.... Hoppades verkligen på Gidlöf här.
Ser verkligen inte hur han ska kunna stå pall mot ett fullsatt Hovet.
Några snabba mål eller en enkel på Hävelid så sjunker nog hans självförtroende när Hovet är invaderat av råttor. Tror Gidlöf kommer in i slutet på första eller mitten på andra
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Manijock skrev: ↑2025-04-20 15:49:53
Gnaget får handikapp idag också.... Hoppades verkligen på Gidlöf här.
Ser verkligen inte hur han ska kunna stå pall mot ett fullsatt Hovet.
Några snabba mål eller en enkel på Hävelid så sjunker nog hans självförtroende när Hovet är invaderat av råttor. Tror Gidlöf kommer in i slutet på första eller mitten på andra
Eller så leder vi med 2-0 efter första.
It's easier to be an asshole to words than to people
Sitter och funderar på om man skulle hoppa över dagens match och se något lugnare på tv. Jag är spyfärdig och yr, vilket helt och hållet beror på matchen. Men jag kommer nog att ge det ett försök.
Mash skrev: ↑2025-04-20 16:08:22
Gidlöf står ju först i laguppställningen, betyder väl att han vaktar buren?
Frondell som extra blir riktig joker att slänga in för att avlasta. Kul med Thore tillbaka
Dif's egen grafik är jävligt missvisande. Lite smått irriterande om man frågar mig.
Mjo visst verkar det vara så, speciellt att Hävelid stått som #2 i laguppställningar (senast förra matchen) men vaktat buren ändå. Bättring behövs helt klart.
Något jag kom på nu från förra matchen där min skämskudde kom fram var när Hovet började skandera "filmare" som valfri bondhåla gör titt som tätt. Låt det fan aldrig upprepas, lägre läktarnivå har vi aldrig haft än under den korta perioden.
Fixar aix tifo idag tro?
Tänkte precis samma, fyfan vad jag skämdes.
Vi är bättre än så.
Guldchans att köra ”En råtta svart och gul”, men vi valde nån töntig bonderamsa från Luleå.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.