Final 3 24/25 AIK - Djurgårdens IF 20/4
-
Jag tror inte att vi vågar ställa Gidlöf, det är borta och inga hemmasupportrar.... Jag tror inte man gör ngn ändring alls och utan försöker göra allt som vanligt och hoppas på det bästa.
Tyvärr tror jag att AIK kommer att känna desperation och ge allt. I hockey brukar det vara fungera väl. Ni kommer väl ihåg matchen mot SSK när vi skulle gå in och vara lite sköna och bara lira av.... Hoppas grabbarna har lärt sig av detta.
Tyvärr tror jag att AIK kommer att känna desperation och ge allt. I hockey brukar det vara fungera väl. Ni kommer väl ihåg matchen mot SSK när vi skulle gå in och vara lite sköna och bara lira av.... Hoppas grabbarna har lärt sig av detta.
-
Tycker vi borde ställa Gidlöf.
Hävelid har inte övertygat så pass att han är given etta, och dessutom lär han vara sliten.
Dags att få in en fräsch keeper nu när vi leder med 2-0. Perfekt läge.
Hävelid har inte övertygat så pass att han är given etta, och dessutom lär han vara sliten.
Dags att få in en fräsch keeper nu när vi leder med 2-0. Perfekt läge.
-
Fan sluta snåla nu DIF hockey, tryck upp en match tröja till dalmasen!
Håller han inte, så in med Hävelid. Med tanke på Hävelids utspel. Samt vilket tryck emot det kommer vara. Så hade det varit guld att vila honom!
Håller han inte, så in med Hävelid. Med tanke på Hävelids utspel. Samt vilket tryck emot det kommer vara. Så hade det varit guld att vila honom!
Instämmer, Hugo har varit OK, inte mer och har lirat i stort sett 13 matcher på en månad, han måste vara sjukt trött och jag vill inte att han ska ta slut mentalt och kroppsligt lagom till de avgörande matcherna. Låt grabben vila en match så får det gå som det går, om det är EN match denna serie som man kan torska är det idag, den är minst betydande då vi har en 2-0 ledning.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
-
Helst inte torska någon. Men precis, denna match kan vi få igång en slips till. Ifall det blir 6-7 matcher?captcash skrev: ↑2025-04-20 11:47:36 Instämmer, Hugo har varit OK, inte mer och har lirat i stort sett 13 matcher på en månad, han måste vara sjukt trött och jag vill inte att han ska ta slut mentalt och kroppsligt lagom till de avgörande matcherna. Låt grabben vila en match så får det gå som det går, om det är EN match denna serie som man kan torska är det idag, den är minst betydande då vi har en 2-0 ledning.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Alla vet att Hävelid är skakig. Om Gidlöf glider in och kommer upp stort tidigt i matchen så kommer det sätta sig i huvudet på Gnaget.
Dessutom tror jag Hävelid kan bli än mer skakig av att det bara är Bortasupportrar. Gidlöf tror jag bara kommer tycka det är kul att få spela på hovet inför, nåja, nån form av publik. Till skillnad från toma Bajenmatcherna i Tehera(n) arena
Dessutom tror jag Hävelid kan bli än mer skakig av att det bara är Bortasupportrar. Gidlöf tror jag bara kommer tycka det är kul att få spela på hovet inför, nåja, nån form av publik. Till skillnad från toma Bajenmatcherna i Tehera(n) arena
Det kommer vara Hävelid och Gidlöf som är ombytta ikväll. Sen vem som står vet jag inte än.
Personligen hade jag spelat Gidlöf för att vila Hugo. Inte för att Hugo gjort det dåligt.
Personligen hade jag spelat Gidlöf för att vila Hugo. Inte för att Hugo gjort det dåligt.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Tror också AIK kmr vara desperata och ge allt. Med en viktig skillnad mot SSK: de är klart mer slitna, en till nyckespelare (Björk) är borta.avskedsfest skrev: ↑2025-04-20 10:57:28 Jag tror inte att vi vågar ställa Gidlöf, det är borta och inga hemmasupportrar.... Jag tror inte man gör ngn ändring alls och utan försöker göra allt som vanligt och hoppas på det bästa.
Jag tror inte att vi gör om samma misstag som mot SSK!
Senast redigerad av Heraklion den 2025-04-20 13:27:18, redigerad totalt 1 gånger.
Enligt uppgift så spelar Thoresen ikväll tillsammans med Eklund och Costmar.
-
Matchen idag känns spännande. Dom 2 innan har bara varit ångest.
Jag gillar Costmar, men just nu känns han väl utanför våra fyra?
Eller betyder det att Frondell är borta? Thore har ju lirat center förra säsongen. Bara att sätta in honom mellan Frondell och Eklund
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
INGENTING är vunnet än så länge.
Två fajter till måste vi vinna. Jag hoppas verkligen att vi står för en prestation idag igen. Jobba stenhårt från första till sista byte.
Två fajter till måste vi vinna. Jag hoppas verkligen att vi står för en prestation idag igen. Jobba stenhårt från första till sista byte.
25/4-2025