Han är som en bitter liten 5åring som går runt och tjurar för att det var fel lördagsgodis… Han tänkte aldrig på att exakt det han säger bjöd även hans egna spelare på? Smakar extra bra att han är ivägskickad nu!
Kan knappt smälta vilket mentalt pungslag vi gav AIX igår.
Det här kommer att tynga dem och deras publik i nästa match. Medan Djurgården, som redan var seriens bästa lag i svåra bortamatcher, kommer att gå ut med rekordhög moral. All press är på AIX.
Brattström har fortsatt inte levererat.
Det är ett bra läge vi satt oss i.
Senast redigerad av Heraklion den 2025-04-19 09:45:00, redigerad totalt 1 gånger.
En sak har jag lärt mig. Livsfarligt att ta ut något i förskott. Det kan bita en i arslet rejält. Visst vi har ett rejält punggrepp på råttorna. En skadad råtta kan dock göra vad som helst för att bita sin motståndare o ge igen. Så räkna med aggressiva råttor på söndag..
Doyle 1 skrev: ↑2025-04-19 09:45:36
En sak har jag lärt mig. Livsfarligt att ta ut något i förskott. Det kan bita en i arslet rejält. Visst vi har ett rejält punggrepp på råttorna. En skadad råtta kan dock göra vad som helst för att bita sin motståndare o ge igen. Så räkna med aggressiva råttor på söndag..
Du har helt rätt.
På tal om skadade råttor, Christoffer Björk lär inte spela imorgon. Åkte in till akuten efter smällen med Grewe. Stort bakslag för gnajet
Doyle 1 skrev: ↑2025-04-19 09:45:36
Det är här vi har fördelen med spelare som Kruger, Klasen, Thore mfl.
De har inte vunnit ett skit, sekunden de klev av isen var det fokus mot söndag.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Heraklion skrev: ↑2025-04-19 09:41:51
Det här kommer att tynga dem och deras publik i nästa match. Medan Djurgården, som redan var seriens bästa lag i svåra bortamatcher, kommer att gå ut med rekordhög moral. All press är på AIX.
Brattström med åtta insläppta på två matcher.
It's easier to be an asshole to words than to people
Exakt så. Vi har inte direkt satt kniven mot strupen på dem än men den är vässad och vi viftar med den nu och ajk vet om att de måste vinna nästa match. Kan de hantera det med vetskapen om att vi slagit dem på alla punkter hittills?
Exakt så. Vi har inte direkt satt kniven mot strupen på dem än men den är vässad och vi viftar med den nu och ajk vet om att de måste vinna nästa match. Kan de hantera det med vetskapen om att vi slagit dem på alla punkter hittills?
Ja vad ska ajk hitta på? Melin är smart så något kommer de prova. Vi måste hålla oss kyliga och inte gå i deras fälla.
Kollar på SM-finalen jag med. Man slås av skillnaden på stämningen på läktaren o på isen. Seg match utan känslor o publiken halvsovande. Man är bortskämd att kollat allsvenska finalen där vi levererat både på is o läktare.
Sekten från norr kanske sätter stopp till slut för Brynäs vad det verkar nu iaf.
Doyle 1 skrev: ↑2025-04-19 15:27:10
Kollar på SM-finalen jag med. Man slås av skillnaden på stämningen på läktaren o på isen. Seg match utan känslor o publiken halvsovande. Man är bortskämd att kollat allsvenska finalen där vi levererat både på is o läktare.
Sekten från norr kanske sätter stopp till slut för Brynäs vad det verkar nu iaf.
Vete tusan om jag inte har fler oplockade gäss med luleå än brynäs. Visst, det vore surt om de vann som nykomlingar (det är sånt som vi ska göra) men har nog aningen mer sympatier för gävlelaget.