Om inte Solna klarar av att ro hem en sån här match, då blir det knepigt för dom att få med sig något i denna final
Uppgifter gör sig gällande att Thoresen satte ton inför tredje perioden. Sen gick vi ut och slaktade råttaDagUggla skrev: ↑2025-04-18 18:02:28Vad har jag missat? Vad var det för tal?DIF_Soldier skrev: ↑2025-04-18 17:03:44 Från period 3 spelar vi som ett mästarlag.
Thoresen håller tal. Jag älskar den mannen gränslöst. Han behöver inte spela. Han behöver bara finnas där. Thore den store!
You are my man!
Kolla eftersnacketDagUggla skrev: ↑2025-04-18 18:02:28Vad har jag missat? Vad var det för tal?DIF_Soldier skrev: ↑2025-04-18 17:03:44 Från period 3 spelar vi som ett mästarlag.
Thoresen håller tal. Jag älskar den mannen gränslöst. Han behöver inte spela. Han behöver bara finnas där. Thore den store!
Okej... backar försiktigt undan här. Vet din skötare om att du har tillgång till en telefon med internet?Knickedick skrev: ↑2025-04-18 17:58:24Snälla! Du har ju hatat på Weigel och juniorerna sen dag ett!Praetori skrev: ↑2025-04-18 17:50:15Har jag problem med Weigel? Då har du nog blandat ihop mig med någon annan.Knickedick skrev: ↑2025-04-18 17:46:34Även du måste ju också kunna se att detta var vår sämsta slutspelsmatch!Praetori skrev: ↑2025-04-18 17:35:59Kedjan var inte lika rivig med Costmar som gästspelare där just idag det kan jag ge dig (utan att kasta skit på Costmar, det är inte en etablerad formation). Men det är resultatet i slutändan som räknas.Knickedick skrev: ↑2025-04-18 17:22:15
Din Weigel Hatare!
Absolut! Ändra inget efter 1-4 efter 2 perioder
Just nu skiter jag i hur det ser ut, vem som spelar eller vem som gör vad så länge matcherna visar fler mål på tavlan för DIF än för kolsäckarna när slutsignalen går.
Att du har problem med Weigel är ju så långt tillbaka sen gammalt!![]()
Är det så att han inte bidrar med poäng så är det defensiven det är fel på. Du hyllade dicken när han gjorde poäng utan att fatta att det var Weigel som stod för Dickens defensiv. Du nedvärderade Eklund som ”en junior som är upp och ned” innan han fick Weigel som center.
Sluta bara! Erkänn dig själv felaktig nån gång, det är en dygd!
Lägg ner.Praetori skrev: ↑2025-04-18 18:13:55Okej... backar försiktigt undan här. Vet din skötare om att du har tillgång till en telefon med internet?Knickedick skrev: ↑2025-04-18 17:58:24Snälla! Du har ju hatat på Weigel och juniorerna sen dag ett!Praetori skrev: ↑2025-04-18 17:50:15Har jag problem med Weigel? Då har du nog blandat ihop mig med någon annan.Knickedick skrev: ↑2025-04-18 17:46:34Även du måste ju också kunna se att detta var vår sämsta slutspelsmatch!Praetori skrev: ↑2025-04-18 17:35:59
Kedjan var inte lika rivig med Costmar som gästspelare där just idag det kan jag ge dig (utan att kasta skit på Costmar, det är inte en etablerad formation). Men det är resultatet i slutändan som räknas.
Just nu skiter jag i hur det ser ut, vem som spelar eller vem som gör vad så länge matcherna visar fler mål på tavlan för DIF än för kolsäckarna när slutsignalen går.
Är det så att han inte bidrar med poäng så är det defensiven det är fel på. Du hyllade dicken när han gjorde poäng utan att fatta att det var Weigel som stod för Dickens defensiv. Du nedvärderade Eklund som ”en junior som är upp och ned” innan han fick Weigel som center.
![]()
Du anklagar andra för att hålla "hög ton", vad är detta? Genom sig själv känner man andra...Praetori skrev: ↑2025-04-18 18:13:55Okej... backar försiktigt undan här. Vet din skötare om att du har tillgång till en telefon med internet?Knickedick skrev: ↑2025-04-18 17:58:24Snälla! Du har ju hatat på Weigel och juniorerna sen dag ett!Praetori skrev: ↑2025-04-18 17:50:15Har jag problem med Weigel? Då har du nog blandat ihop mig med någon annan.Knickedick skrev: ↑2025-04-18 17:46:34Även du måste ju också kunna se att detta var vår sämsta slutspelsmatch!Praetori skrev: ↑2025-04-18 17:35:59
Kedjan var inte lika rivig med Costmar som gästspelare där just idag det kan jag ge dig (utan att kasta skit på Costmar, det är inte en etablerad formation). Men det är resultatet i slutändan som räknas.
![]()
Jämför du oss med Brynäs?!! Den tattarföreningen hade inte ens vetat vad hockey är för något om inte Djurgårdare hade åkt upp som goda samariter och instruerat dem att det finns mer man kan göra med en klubba än bandy och att slå sin kärring när det begav sig.DIF_Soldier skrev: ↑2025-04-18 18:00:53Jag njuter faktiskt. Vi är vad Brynäs var ifjol.Mattias_87 skrev: ↑2025-04-18 17:28:00Får gärna avgöra på tisdag så man tar död på lidandet så fort som möjligt.
Precis den kommentaren man förväntade sig av dig Praetori!Praetori skrev: ↑2025-04-18 18:13:55Okej... backar försiktigt undan här. Vet din skötare om att du har tillgång till en telefon med internet?Knickedick skrev: ↑2025-04-18 17:58:24Snälla! Du har ju hatat på Weigel och juniorerna sen dag ett!Praetori skrev: ↑2025-04-18 17:50:15Har jag problem med Weigel? Då har du nog blandat ihop mig med någon annan.Knickedick skrev: ↑2025-04-18 17:46:34Även du måste ju också kunna se att detta var vår sämsta slutspelsmatch!Praetori skrev: ↑2025-04-18 17:35:59
![]()