Manijock skrev: ↑2025-04-18 17:07:14
Slutar vi gnälla på första PP nu va?
Det femman skulle hålla hög klass i SHL.
Ha! Tror du på det själv att det skulle sluta gnällas här inne.. nädå det lär aldrig hända
Nej. Och ändra inte nåt. Varken på eller utanför isen (inklusive forumet).
Din Weigel Hatare!
Absolut! Ändra inget efter 1-4 efter 2 perioder
Kedjan var inte lika rivig med Costmar som gästspelare där just idag det kan jag ge dig (utan att kasta skit på Costmar, det är inte en etablerad formation). Men det är resultatet i slutändan som räknas.
Just nu skiter jag i hur det ser ut, vem som spelar eller vem som gör vad så länge matcherna visar fler mål på tavlan för DIF än för kolsäckarna när slutsignalen går.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
sensei skrev: ↑2025-04-18 17:25:47
Kunde knappt drömma om ett bättre scenario för två matcher sen.
Övertygande spel i första matchen, idag går det stundtals lite snett men då får vi en comeback som heter duga som bara måste sätta sig i skallen på AJK.
Glad påsk!
Glad Påsk! Nu kanske man kan få äta nåt ägg i fred utan att behöva oroa sig på 24h.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Eriksson skrev: ↑2025-04-18 15:48:08
Vi kommer skriva historia.......... första lag att torska tre finalserier i rad.
Tjena, Brattström fan club. Hur gick det för din idol idag då?
Tur att vårt lag är stenhårda killar med moral och inte smyggnagare som du
Hur gammal är du? Då du inte ens förstår ironi
Men jag antar att förklara ironi för dig som är fanatiker, det är som att försöka förklara en färg för någon som är färgblind. De kanske nickar och ler, men de ser fortfarande bara grått!
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience