Var väldigt bra innan skadan. Men när han kom tillbaka så har han i mitt tycke varit alldeles för ostabil.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-04-18 08:41:33Måste vara Krogdahl som bänkas va?
Som jag förstått det gillar många på forumet honom, även Wiken som förlängde. Men jag ser inget speciellt i honom. En ok Allsvensk back typ.Inget mer. En bra 8: e back hos oss.
Skadetråden
Skadetråden
-
Skadetråden
Men för helvete……
Fan vad man är trött på den här skiten. Jag orkar inte.
Och ge besked om Thoresen någon gång. Kommer han spela mer eller inte? Bättre att vara tydlig mot oss supportrar istället för att lova speldagar hit och dit.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Grabbar, så här fungerar det alltid i slutspelssammanhang. Man vill inte vara tydlig; kan man sätta 0.01% osäkerhet i hur motståndarna tänkt sig matcha laget så tar man den chansen. Personligen tror jag inte Thoresen spelar mer och att det redan är bestämt.
-
Skadetråden
Varför är han ens ute på isen då? Han tränar ju.
Skulle man gå igenom en sån stor grej bara för att gnaget ska tro att han kanske spelar? Känns långsökt.
Jag menar, de får ju ändå infon på morgonen nu att han inte är med.
Skadetråden
Skulle han hålla på och köra på is for show?
Nja, tror han kommer testa någon match. Torskar vi idag tror jag han lirar på söndag.
Ang Weigel får vi väl se. Litar inte fullt på bladet.
Nja, tror han kommer testa någon match. Torskar vi idag tror jag han lirar på söndag.
Ang Weigel får vi väl se. Litar inte fullt på bladet.
Skadetråden
Weigels frånvaro är mer oroande för mig än Thoresens.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Alltså chansen att spelar längre fram finns väl men jag tror mer att det blir lite dimridåer. Kunde Thoresen medverka skulle han göra det.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-18 10:14:07Varför är han ens ute på isen då? Han tränar ju.
Skulle man gå igenom en sån stor grej bara för att gnaget ska tro att han kanske spelar? Känns långsökt.
Jag menar, de får ju ändå infon på morgonen nu att han inte är med.
- caps-in-town
- Medlem: Ja, ständig medlem
Skadetråden
Jag ögnade igenom sista perioden av match 1 och kan konstatera att Weigel spelade till synes ohämmat alla byten då. Vill minnas att han fick en tackling in mot sargen tidigare i matchen som kan ha kommit ikapp honom efter matchen när kroppen. Det enda tecknet annars är att kameran zoomar in när Weigel plåstrar om fingret med 13:37 kvar.
Skadetråden
Om detta skadehaveri fortsätter så för vi snart en femma från j20 i truppen, Linus Eriksson hade smakat just nu
-
Skadetråden
Känns som Thore spelat sin sista match?
Är förmodligen "bara skådespel", som DIF/Thore håller på med dom sista matcherna.
Är förmodligen "bara skådespel", som DIF/Thore håller på med dom sista matcherna.
- DIF_Soldier
Skadetråden
Man vet lika lite som vi just nu. Det är Thore själv som vet, ingen annan.Osten östlund skrev: ↑2025-04-18 18:14:02 Känns som Thore spelat sin sista match?
Säg den glädje som varar
-
Skadetråden
Sant, hoppas vi får se honom igen!DIF_Soldier skrev: ↑2025-04-18 18:24:53Man vet lika lite som vi just nu. Det är Thore själv som vet, ingen annan.Osten östlund skrev: ↑2025-04-18 18:14:02 Känns som Thore spelat sin sista match?