Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Värt några matchers vila kan man tycka...
Säsongen 2024/25
Det måste väl finnas på video så det kan bedömas?
Säsongen 2024/25
Borde väl ändå bedömas enl regel 21, Dangerous actions, vilka kan leda till avstängning och ska anmälas till DN
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Säsongen 2024/25
Borde ju självklart granskas och bli avstängning? Eller styr Melin DN med?
Säsongen 2024/25
Man hade ju farhågor för att det skulle se sämre ut än så här. Men är nöjd med hur man genomför matchen över 60 min, även fast vi ger bort en del puckar i egen zon och släpper in något billigt mål, och det är verkligen missflyt att det inte slinker in fler puckar bakom bratten.
Ett stort plus är att Frondell och Eklund får ut mycket mer av sitt spel mot defensivt svagare ajk-backar jämfört med SSK:s tunga garde.
Ett stort plus är att Frondell och Eklund får ut mycket mer av sitt spel mot defensivt svagare ajk-backar jämfört med SSK:s tunga garde.
Säsongen 2024/25
Melin:
-Domarna var dåliga
-Brattström var dålig
-Laget spelade dåligt
Annars hade inte DIF haft en chans.
Själv var han bäst som vanligt. Swinger livet har gjort honom syfilisgalen.
-Hans spelare åker runt och bits som en treåring.
-DIF har 5 stolpträffar.
-Hans backar har det svintufft i egen zon när vi får snurr.
-Domarna missar en visning på Krugers höga klubba. Annars finns i stort sett inget att ta. Medan ajk hänger som ryggsäckar och hookar när de inte hänger med. Skulle säga att domarinsatsen var bland de bättre i år.
Hallåå! Rååååger! Hallååå!
-Domarna var dåliga
-Brattström var dålig
-Laget spelade dåligt
Annars hade inte DIF haft en chans.
Själv var han bäst som vanligt. Swinger livet har gjort honom syfilisgalen.
-Hans spelare åker runt och bits som en treåring.
-DIF har 5 stolpträffar.
-Hans backar har det svintufft i egen zon när vi får snurr.
-Domarna missar en visning på Krugers höga klubba. Annars finns i stort sett inget att ta. Medan ajk hänger som ryggsäckar och hookar när de inte hänger med. Skulle säga att domarinsatsen var bland de bättre i år.
Hallåå! Rååååger! Hallååå!
-
Säsongen 2024/25
Förmodligen syns det inte på någon video då kan de inte plocka sådant, och det är ju förståeligt, annars kan man anklaga folk för vad som helst.
Jävligt vidrigt beteende dock.
- Jim Morrison
Säsongen 2024/25
Skrev det i matchtråden men jag tycker gårdagens match påminde om Mora-serien. Svintight fem mot fem spel där vi inte förtar oss men vinner ändå relativt bekvämt trots att siffrorna kanske visar på annat för en utomstående. Det tillsammans med disciplin att hålla oss utanför utvisningsbåset kan verkligen vara en vinnande melodi.
Fortsatt i precis samma anda framöver.
Fortsatt i precis samma anda framöver.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- Philly Flu
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Toppsa råttan. Vi kommer hitta hans DNA på fingret. Det är ett tydligt bitmärke efter tänderna också. Gnagartänder går inte att ta miste på.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-17 07:08:56Förmodligen syns det inte på någon video då kan de inte plocka sådant, och det är ju förståeligt, annars kan man anklaga folk för vad som helst.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2024/25
Bästa är ju Grewe när han säger att "Jag får ta stelkramp så jag inte får rabies", hint mot råttpacket...
Säsongen 2024/25
Det skulle vara det då. Man kanske inte ska ställa så höga krav på solnapacket, jag skulle bli mer förvånad om dom inte svinade… Sen tar det emot att kalla dom för råttor, råttor är intelligenta djur…DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-17 07:08:56Förmodligen syns det inte på någon video då kan de inte plocka sådant, och det är ju förståeligt, annars kan man anklaga folk för vad som helst.
Säsongen 2024/25
Jag skrev tidigare i tråden att Lars i studion hade skiva brillor och snackade ner oss i semifinalen, jag måste revidera det jag sa och säga att Tornberg är ju helt slut i huvudet, man hör ju att han är tokgnagare.
Fattar inte hur tv4 kan ha en expert som så tydligt väljer sida
Fattar inte hur tv4 kan ha en expert som så tydligt väljer sida