Biljettråden
Biljettråden
Söker biljetter upp till 5 stycken! Men allt utöver går bra
Biljettråden
Söker två biljetter varsomhelst till semifinal 2. Vill visa upp hovet en sista gång för grabben.
Biljettråden
Ser att det finns biljetter kvar på Hyllan. Hur funkar det där? Ser man något, eller finns det risk att man får stå och titta över någons axel?
Å man får fortfarande känslan av att man är på en hockeymatch och allt vad det innebär? Eller blir det mer ett restaurangbesök där hockeyn är något som pågår i bakgrunden?
Å man får fortfarande känslan av att man är på en hockeymatch och allt vad det innebär? Eller blir det mer ett restaurangbesök där hockeyn är något som pågår i bakgrunden?
Biljettråden
Säljer fyra biljetter till FINAL 1, 16/4. Sittplats, sektion A7. PM:a så löser vi det praktiska. Jag och mitt sällskap har fått förhinder. Men hoppas kunna ge lite glädje till andra djurgårdare.
Kämpa på!
Säljer till inköpspris förstås, 535 kr/styck.
Kämpa på!
Säljer till inköpspris förstås, 535 kr/styck.
Biljettråden
Hej!
Söker två biljetter till final 1. Hojta till om ni har till salu.
Tack tack
Söker två biljetter till final 1. Hojta till om ni har till salu.
Tack tack
-
Biljettråden
Söker två biljetter till final 2 på fredag.
Biljettråden
Nu verkar det finnas några sittplatser tillgängliga igen för final 2. Dessvärre har en själv redan köpt till Hyllan i brist på annat.
Biljettråden
Jag har två bra biljetter på A8 som jag ej kan nyttja. Säljes för inköpspris såklart, 750kr styck.
Biljettråden
Har en biljett över på A8 rad 18 

Biljettråden
Säljer 4 biljetter till final 2 pga sjukdom. Högt upp på A20, 535 kr styck.
Biljettråden
Någon som lyckas boka plåtar?
Biljettråden
Står bara och tuggar när jag kommer fram
Biljettråden
Samma j-a felmeddelande som sist:
Inga kampanjer är tillgängliga just nu
Inga kampanjer är tillgängliga just nu
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Biljettråden
Samma här. Tröttsamt.