Semifinal 7 24/25 Djurgårdens IF - Södertälje 12/4
Härligt!! Vilken jävla hjälte du är Grewe!! Tror det gör oss mycket gott inför finalen att ha vunnit två ”kniven på strupen”!
Kunde tyvärr inte se matchen, men följde via HA hemsida och forumet här. Fyfan asså vad skönt att komma hem och se vinst!!!!
Lär krävas att han amputerat båda benen för att hålla honom från isen nu.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-12 20:10:45 Då får vi hoppas Thoresen är helt frisk till finalen.
Isåfall ett genidrag att vila honom.
Har precis kollat förlängningen i efterhand.
Finner inge ord......det här kommer bli den största matchserie som vi spelat på år och dag och jag kommer inte kolla en SEKUND så länge vi vinner!!!
-
Finns artikel på Hockeynews (plus), om du har?
https://hockeynews.se/nyheter/orden-om- ... -i-dif-ssk
Tror någon kommenterade att det möjligtvis kan bli spel vid en eventuell finalserie.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Fast Grewe har ju på riktigt varit vår bästa spelare i Slutspelet. Inte bara denna match.#10 skrev: ↑2025-04-12 20:13:06Finns förklaringar till det, som jag skrev är en hockeyspelare inte bättre än sitt sista byte/match, sen otroligt kul att se dom som varit utanför gå in och visa det hjärta, all jävla Hyll till alla ”extraspelare”. Grewe, brodda, Larsson, hammarn, krogen, dom visar ett jävla pannben och går in och levererar, som man ska när man varit utanför.Knickedick skrev: ↑2025-04-12 20:04:58 Albin Grewe af Djurgården!
Det finns ingen större Järnkamin! Det är så jävla välförtjänt att det är han som får göra det!
Han är slutspelets MVP på riktigt!
Tänk att Kimby startade slutspelet utan Grewe och Brodin i line-upen!
Fan vad bra för 90-talssnuskgubben. Nu får han ta semester och gå på sin porrbio. Han har gjort det jävligt bra med sin grupp södertäljespelare och Ingen skugga ska falla över honom när Södertälje går i konkurs
Kan nån dra Dicks finger rätt nu så han vaknar till i finalen 

-
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
4 vinster kvar.
Kontext?

Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Obekväm åsikt men jag hyser nuförtiden inget agg mot SSK.
Jävla fint lag och fin förening som man gärna skulle vilja ha upp i SHL vart det lider. De gav oss en jävla omgång i 7 matcher plus förlängning. Det är hatten av.
Gnaget däremot.... även om det vore bra för Svensk hockey med ett gäng Stockholmslag i högsta serien kan jag inte hitta plats i min själ för en logik där de är värda att gå upp. Krossa kolsäckarna!!
Jävla fint lag och fin förening som man gärna skulle vilja ha upp i SHL vart det lider. De gav oss en jävla omgång i 7 matcher plus förlängning. Det är hatten av.
Gnaget däremot.... även om det vore bra för Svensk hockey med ett gäng Stockholmslag i högsta serien kan jag inte hitta plats i min själ för en logik där de är värda att gå upp. Krossa kolsäckarna!!
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Äntligen revansch från himmelstalunds-hallen 1985. Och tänk att en äkta sensei-spelare fick stå i huvudrollen.
Samtidigt så börjar det "på riktigt" nu. Herregud.
Samtidigt så börjar det "på riktigt" nu. Herregud.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Bästa spelare hit å dit i slutspelet går väl att diskuteras, otroligt bra i denna semifinal, men har ju varit 52 omgångar tidigare då dom spelare som varit bänkade nu i slutspelet som kanske inte varit våra bästa spelare då, därav bänkning av ledarstaben.Knickedick skrev: ↑2025-04-12 20:17:48Fast Grewe har ju på riktigt varit vår bästa spelare i Slutspelet. Inte bara denna match.#10 skrev: ↑2025-04-12 20:13:06Finns förklaringar till det, som jag skrev är en hockeyspelare inte bättre än sitt sista byte/match, sen otroligt kul att se dom som varit utanför gå in och visa det hjärta, all jävla Hyll till alla ”extraspelare”. Grewe, brodda, Larsson, hammarn, krogen, dom visar ett jävla pannben och går in och levererar, som man ska när man varit utanför.Knickedick skrev: ↑2025-04-12 20:04:58 Albin Grewe af Djurgården!
Det finns ingen större Järnkamin! Det är så jävla välförtjänt att det är han som får göra det!
Han är slutspelets MVP på riktigt!
Tänk att Kimby startade slutspelet utan Grewe och Brodin i line-upen!