Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
OM vi tar oss till final, är det samma visa då med bara "hemma" supporters som gäller?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Säsongen 2024/25
Varma öl
Fula brudar
Fåniga ramsor
Äckliga tröjor
Swingande tränare
Tramsig introsång
VI ÄR INTE AIK!!!!!!!!
Fula brudar
Fåniga ramsor
Äckliga tröjor
Swingande tränare
Tramsig introsång
VI ÄR INTE AIK!!!!!!!!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Först och främst fullt fokus Tälje nu
Säsongen 2024/25
Lol, nej.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-11 20:33:24 Sjukt hur bra Brattström är, han är halva anledningen till att de ens står i final.
Är det han mot Hävelid så är det tyvärr KO-seger för Victor flera gånger om.
Aja, först ska vi vinna imorgon sen kan vi oroa oss för det men det kommer bli ett stort problem.
Brattström har bytts ut i flera slutspelsmatcher efter att ha klappat ihop. Han har sämre räddningsprocent än Hugo.
Ser fram emot att möta ajk OM vi slår Tälje imorgon, vilket jag ändå tror
Senast redigerad av Heraklion den 2025-04-11 20:45:14, redigerad totalt 1 gånger.
Säsongen 2024/25
Precis.
Säsongen 2024/25
För egen del är det väl inte att jag tror att packet är så mycket bättre än oss. Mer att det är derbyångest deluxe. Himmel och helvete. Optimala sista bossen. Går det åt helvete gräver man ner sig ordentligt. Men klart att vi kan ta dem. Om det nu blir så...Jim Morrison skrev: ↑2025-04-11 20:36:13 Majoriteten här inne måste verkligen sluta skita på sig![]()
Vuxna människor som är rädda för en utdöende sektion som sprattlat till några månader. Räta på ryggarna för i helvete.
Säsongen 2024/25
Du gillar ju att håna Hugo så det förvånar mig inte att du drar en lans mot honom och kör en puckad jämförelse utan logik
Statistiken ljuger inte
- Jim Morrison
Säsongen 2024/25
Klart det är lite ångest men vad fan - det är det här vi lever för. Omfamna skiten istället och tro på det.mforce skrev: ↑2025-04-11 20:43:45För egen del är det väl inte att jag tror att packet är så mycket bättre än oss. Mer att det är derbyångest deluxe. Himmel och helvete. Optimala sista bossen. Går det åt helvete gräver man ner sig ordentligt. Men klart att vi kan ta dem. Om det nu blir så...Jim Morrison skrev: ↑2025-04-11 20:36:13 Majoriteten här inne måste verkligen sluta skita på sig![]()
Vuxna människor som är rädda för en utdöende sektion som sprattlat till några månader. Räta på ryggarna för i helvete.
Men först är det SSK på menyn.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
-
Säsongen 2024/25
Var det inte du som sa att gnaget var det bästa laget kvar?Jim Morrison skrev: ↑2025-04-11 20:36:13 Majoriteten här inne måste verkligen sluta skita på sig![]()
Tror ingen bryr sig om deras supportrar. Vi går in med en väldigt ojämn målvakt mot seriens bästa som just nu tar allt, det är väl det enda folk oroar sig över? Allt annat är ju betydligt bättre hos oss.
Säsongen 2024/25
Brattström 92.7 i grundserien i laget som kommer 5:a.Heraklion skrev: ↑2025-04-11 20:42:15Lol, nej.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-04-11 20:33:24 Sjukt hur bra Brattström är, han är halva anledningen till att de ens står i final.
Är det han mot Hävelid så är det tyvärr KO-seger för Victor flera gånger om.
Aja, först ska vi vinna imorgon sen kan vi oroa oss för det men det kommer bli ett stort problem.
Brattström har bytts ut i flera slutspelsmatcher gånger efter att ha klappat ihop. Han har sämre räddningsprocent än Hugo.
Ser fram emot att möta ajk OM vi slår Tälje imorgon, vilket jag ändå tror
Hävelid 90.8 i seriesegrarna.
Snälla inse att det är klasskillnad mellan dem
-
Säsongen 2024/25
Ärligt, så är jag orolig för morgondagen. Grejar vi det?
Så tro jag fan vi klarar det!
Så tro jag fan vi klarar det!
Säsongen 2024/25
Om man lekar med siffrorna, så ta det för vad det är.... Leker
Med reservation för fel i räddningsprocenten

Hävelid senaste matchen 82% räddningar
Brattström senaste matchen 96,77% räddningar
Skjuter AIK 17 skott mot Hävelid så är det 3 mål
Då krävs det att DIF skjuter mera än 123 skott för att vinna
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Säsongen 2024/25
Tror du överdriver skitnödigheten, men att folk går bananas när andra skriver att Brattström har tur och är dålig, då blir det dålig stämning. Vinn i morgon sen tar vi det därifrånJim Morrison skrev: ↑2025-04-11 20:36:13 Majoriteten här inne måste verkligen sluta skita på sig![]()