Och det vet du? Var du där eller? Är det du som är vittnet? Nej precis. Håll tyst då om sånt du inte har 100% korrekt info om och sluta tro på allt du läser i aftonblaskorna!sportfåne skrev:men tyvärr så har vi ju några liknande fall i klubben så vi ska inte säga så mycketBack to the good old days skrev:
Oscar Steen?
Ett lantisfyllo?![]()
Säcken och Tommy Lee Jones lika som bär...
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säg den glädje som varar
-
- Diffe89
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Samma här. Det blir ännu svårare att förklara för personer som dessutom inte har en aning om vem Micke Johansson är, med andra ord folk som aldrig sett en hockeymatch i hela sitt livLee Harvey Oswald skrev:Komiskt.mforce skrev:Jag går omkring med den här tröjan och fler än en person frågar varför jag har JJ på tröjan.
![]()
[imghttp://www.difhockey.se/bilder/nymapp/j27adn2.jpg[/img]
[imghttp://www.makthavare.se/images/f/fd/Josefsson_janne.jpg[/img]
Har faktiskt enda sedan denna tröja dök upp tyckt att det liknar Josefsson mer än "Gud"-Johansson

- 136_Djurgårdare
- Kontakt:
- Emil Svelander
Tim Eriksson och Mange Schmidt är väl rätt så lika.
Kan passa på att säga att jag inte heller vet hur man lägger in bilder på forumet så nån kan väl föklara hur man gör det.
Kan passa på att säga att jag inte heller vet hur man lägger in bilder på forumet så nån kan väl föklara hur man gör det.
Senast redigerad av Struten den 2008-08-25 20:40:25, redigerad totalt 2 gång.
- Back to the good old days
- Kontakt:
Struten skrev:Kan passa på att säga att jag inte heller vet hur man lägger in bild på forumet så nån kan väl förklara hur man gör det.

Struten?

Ett frågetecken?
-----------------------------------
Skojar bara

Du helmarkerar länken på bilden du vill visa och därefter trycker du på "img" i verktygsfältet ovan.
.
Hej hå, Hej hå... Vi hatar aik! Ett äckligt gäng, med noll poäng... Hej hå, hej hå...
Hej hå, Hej hå... Vi hatar aik! Ett äckligt gäng, med noll poäng... Hej hå, hej hå...
- 136_Djurgårdare
- Kontakt: