BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-04-11 18:49:35
Igår hade vi retroaktiv utdelning.
Synd för Ragge, men utan det matchstraffet törs jag inte tänka på hur det kunde slutat.
Efter det tack till deras målvakt.
Vi måste upp minst ett hack till imorgon, inte minst Hugo.
Sitter och tittar råtta mot Bik. Kommer på mig själv att jag blir genuint glad när Bik gör mål.
Snacka om absurda känslor slutspel lockar fram.
Ingen skadeglädje, bara äkta glädje.....
Tänker att det här kan komma tillbaka och bita en i arslet senare om de vänder och vi skulle mötas i final.
De kommer nog fortsätta med Tuohimaa imorgon för deras andra slips gjorde inte så bra match senast heller. Hoppningsvis så är han trött. Det syns också när DIF skjuter mycket skott så vinner man matcherna som man inte gjorde i match 4 och 5. Sen syns det också att DIF är bättre på hantera känslorna när det brinner till. SSK har mycket svårare med känslorna så man ska fortsätta att få dem ur balans det är nyckeln.
Det syns när DIF skjuter mkt skott…. Vad fan snackar du om, vi har skjutit mkt skott i hela jävla slutspelet och ändå har det sett ut som det gör, tror du målar upp nån falsk jävla bild för dig själv att vi är oslagbara, visa lite jävla ödmjukhet
Vi skjuter som fan, men de flesta skott hamnar rakt på målvakten, han behöver inte göra en förflyttning knappt. Skulle finnen ställa sig tre meter från kassen så ger mig fan på att vi prickar bröstet på han...
Rudi skrev: ↑2025-04-11 18:06:48
Brattström har ju sämre räddningsprocent än Hugo i slutspelet, ändå sitter gnagetrunkarna här inne och bajsar på sig inför en eventuell final mot aik.
Manijock skrev: ↑2025-04-11 20:02:46
Är Brattström ens människa? Det sjukaste jag sett på denna nivå. Hade han stått i Östersund hade de gått till final....
Är Brattström ens människa? Det sjukaste jag sett på denna nivå. Hade han stått i Östersund hade de gått till final....
Och så träffar Karlskoga utsidan av stolpen när det är öppet mål.
It's easier to be an asshole to words than to people
Värdelös enligt vissa….
Hoppas för deras skull att de inte sett matcherna. Hade de gjort det och ändå tyckt så så är något riktigt vajsing....
Handlar nog mer om Karlskogas avslut. Han var väldigt männsklig mot Björklöven.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz