Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
B.I.B.A
Inlägg: 3391 Blev medlem: 2009-08-06
Citera
0
login to like this post
Inlägg
av B.I.B.A » 2025-04-10 18:47:17
Jisses vilken tråkig intervju med Bergfors.
Avgå Jocke.
Mattias_87
Inlägg: 9669 Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Johanneshov
Citera
1
login to like this post
Inlägg
av Mattias_87 » 2025-04-10 18:49:01
Mash skrev: ↑ 2025-04-10 18:47:07
Tråkigt om Ragge blir skadad och får vara borta från hockeyn, ful tackling som verkligen kan ge men för livet.
Jag vill inte att någon ska få en sådan huvudtackling. Otroligt ful var den också. Stannar den vid tre matcher blir jag förbannad.
Avskaffa tre mot tre
#10
Inlägg: 19809 Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige
Citera
0
login to like this post
Inlägg
av #10 » 2025-04-10 18:49:37
hoyzer skrev: ↑ 2025-04-10 18:45:22
Första får Hävelid ta på sig, man rensar framför. Därför man har klubba. Ser bra ut, period 2 ny chans, fortsätt köra
Han får ju en psykos och ser inte vart pucken är
jsson
Inlägg: 2236 Blev medlem: 2015-03-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Citera
0
login to like this post
Inlägg
av jsson » 2025-04-10 18:49:48
B.I.B.A skrev: ↑ 2025-04-10 18:47:17
Jisses vilken tråkig intervju med Bergfors.
Hade han inte haft en historik i DIF så hade han inte blivit intervjuad
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
#10
Inlägg: 19809 Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige
Citera
1
login to like this post
Inlägg
av #10 » 2025-04-10 18:50:45
jsson skrev: ↑ 2025-04-10 18:49:48
B.I.B.A skrev: ↑ 2025-04-10 18:47:17
Jisses vilken tråkig intervju med Bergfors.
Hade han inte haft en historik i DIF så hade han inte blivit intervjuad
Tyckte han var skön, ser inget fel i intervjun
sirwilliam
Inlägg: 2272 Blev medlem: 2012-11-12
Medlem: Ja, vanlig medlem
Citera
0
login to like this post
Inlägg
av sirwilliam » 2025-04-10 18:51:02
#10 skrev: ↑ 2025-04-10 18:49:37
hoyzer skrev: ↑ 2025-04-10 18:45:22
Första får Hävelid ta på sig, man rensar framför. Därför man har klubba. Ser bra ut, period 2 ny chans, fortsätt köra
Han får ju en psykos och ser inte vart pucken är
Frågan är ju om han blundar när skott kommer mot han.. man börjar ju undra.
hoyzer
Inlägg: 54 Blev medlem: 2018-03-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Citera
0
login to like this post
Inlägg
av hoyzer » 2025-04-10 18:51:29
#10 skrev: ↑ 2025-04-10 18:49:37
hoyzer skrev: ↑ 2025-04-10 18:45:22
Första får Hävelid ta på sig, man rensar framför. Därför man har klubba. Ser bra ut, period 2 ny chans, fortsätt köra
Han får ju en psykos och ser inte vart pucken är
Alla har vi varit ung, som tur har dem flesta av oss aldrigt varit i samma situation.
#10
Inlägg: 19809 Blev medlem: 2012-01-19
Medlem: Ja, ständig medlem
Ort: Norra delen av Sverige
Citera
0
login to like this post
Inlägg
av #10 » 2025-04-10 18:52:25
Stuga
hoyzer
Inlägg: 54 Blev medlem: 2018-03-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Citera
0
login to like this post
Inlägg
av hoyzer » 2025-04-10 18:52:42
sirwilliam skrev: ↑ 2025-04-10 18:51:02
#10 skrev: ↑ 2025-04-10 18:49:37
hoyzer skrev: ↑ 2025-04-10 18:45:22
Första får Hävelid ta på sig, man rensar framför. Därför man har klubba. Ser bra ut, period 2 ny chans, fortsätt köra
Han får ju en psykos och ser inte vart pucken är
Frågan är ju om han blundar när skott kommer mot han.. man börjar ju undra.
Hade du själv stått i mål så hade du förstått, med back nära så tänker han att han tar den.
Buford
Inlägg: 3254 Blev medlem: 2008-05-09
Ort: South of Heaven
Citera
0
login to like this post
Inlägg
av Buford » 2025-04-10 18:52:46
Pettsson skrev: ↑ 2025-04-10 18:34:48
Hugo med fina 75%!
Ja, men Kimby tycker att han är bra, jättebra! Även Andrén är väldigt bra...
Finns det något slutspel i historien där ett lag gått hela vägen med en målvakt som har runt 80%?
Nåja, spelarna måste ju göra mål oxå... Men burväktaren måste ändå ha lite klass.
sauron
Inlägg: 5583 Blev medlem: 2008-11-18
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: STHLM
Citera
0
login to like this post
Inlägg
av sauron » 2025-04-10 18:52:51
Grewe!!!! Din eviga hjälte!!!
Edit, snygg ass av Brodda också!
Senast redigerad av
sauron den 2025-04-10 18:53:40, redigerad totalt 1 gånger.
It's the hope that kills you.
Mattias_87
Inlägg: 9669 Blev medlem: 2008-10-21
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja
Ort: Johanneshov
Citera
0
login to like this post
Inlägg
av Mattias_87 » 2025-04-10 18:52:54
Ägda!
Avskaffa tre mot tre
daaviid
Inlägg: 6154 Blev medlem: 2009-10-03
Medlem: Ja, vanlig medlem
Citera
0
login to like this post
Inlägg
av daaviid » 2025-04-10 18:52:57
Bra start. På riktigt denna gång.
dlopajo
Inlägg: 1101 Blev medlem: 2024-04-13
Medlem: Ja, ständig medlem
Citera
1
login to like this post
Inlägg
av dlopajo » 2025-04-10 18:53:01
Två...mål?!?!?
klintan85
Inlägg: 5576 Blev medlem: 2012-12-01
Medlem: Ja, vanlig medlem
Citera
0
login to like this post
Inlägg
av klintan85 » 2025-04-10 18:53:04
Vilken start
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz