nordic trophy
nordic trophy
nån som vet prispengarna i nordic trophy?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Så varenda gång jag undrar någontinting ska jag starta en tråd. Vi säger att jag undrar: "Vilka möter vi imorgon" som ett exempel. Då är det inte nödvändigt att starta en ny tråd för det.vazze skrev:Tycker det var helt korrekt att starta en ny tråd för en fråga, skall man samla ALLA frågor i en tråd blir det lite rörigt va?
Men vi kan väl ha en tråd här för allt, blir väl lite lättare att hitta då va? Scrollfingret bara jublar åt det.
Orka forumpoliserna på detta fora.
Vi har en tråd som jag startade, frågetråden!
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
-
Men skärp er nu. Han gjorde en Nordic Thropy tråd där han ställde en fråga. Varför inte då samla alla Nordic thropy frågor i denna tråd?
Blir smått trött på alla som ska leka poliser och härja. Som sagt, Frågetråden är inte organiserad för 5 öre som någon annan skrev. Tycker det är okej att skapa en ny tråd där frågan inte ställs i Topicen så andra frågor som angår Nordic Thropy kan ställas i denna tråd.
Sluta vara så inriktade på att hitta fel och negativa saker istället för att omvända det till något positivt och bra.
Blir smått trött på alla som ska leka poliser och härja. Som sagt, Frågetråden är inte organiserad för 5 öre som någon annan skrev. Tycker det är okej att skapa en ny tråd där frågan inte ställs i Topicen så andra frågor som angår Nordic Thropy kan ställas i denna tråd.
Sluta vara så inriktade på att hitta fel och negativa saker istället för att omvända det till något positivt och bra.
Djurgår'n tills jag dör !
Bra Lilleman, att du startat en tråd som fyller 0 funktion.lilleman skrev: Så varenda gång jag undrar någontinting ska jag starta en tråd. Vi säger att jag undrar: "Vilka möter vi imorgon" som ett exempel. Då är det inte nödvändigt att starta en ny tråd för det.
Precis så ett företag skall skötas, vi samlar all dokumentation i en och samma mapp så blir det lättöverskådligt för alla.
Har jag en specifik fråga om något, som inte finns uppspaltat i ett större format (exempel så att du är med nu lilleman)
MATCHER -> DIF - LULEÅ 2/1-2012
Jag ställer då frågan vilken line-up vi tror kan komma att stå på benen i denna tråd då det är specifikt och korrekt.
DJURGÅRDEN - FRÅGETRÅDEN (sida 102329)
Skall jag här i ställa en fråga som är "hur mycket får man i prispengar i Nordic Trophy", 2 dagar senare så är tråden uppe i 102331 sidor, och ingen har svarat på min fråga..
Är du med, eller behöver jag komma med whiteboard tavlan och rita?
Onödiga trådar är:
Det finns en matchtråd med DIF-LULEÅ
Då startar man inte en till med topicen, "Såg ni Linkans mål måt Luleå sist?" utan fogar helt enkelt in det i den redan befintliga tråden om samma match...
Forumpolisen får förresten väldigt dåligt betalt, så du bör söka nytt jobb lilleman.
kollade nordic trophys hemsida och hittade inget och kollade lite här inne om det fanns nån tråd som man eventuellt kunde hitta min fråga i (dvs Nordic trophy eller dylikt i Rubriken) men hittade ingen så jag tog och starta en egen tråd.....får nog hålla med om att den där frågetråden är lite väl mastig...visst är det bra att samla information och försöka göra det lätt överskådligt men det får ju inte bli nått självändamål att ha så lite trådar som möjligt så man inte hittar nånting av den anledningen istället...
Jag förstår ditt exempel jättebra. Men det jag menar är att det är väl bättre att ha en frågetråd för att ställa mindre frågor likt: " När börjar morgondagens match?" eller "På vilken sektion är klacken?" Om man ska ställa den sistnämda frågan tycker iallafall jag att det känns lite onödigt att starta en ny tråd som heter "klacken"!vazze skrev:Bra Lilleman, att du startat en tråd som fyller 0 funktion.lilleman skrev: Så varenda gång jag undrar någontinting ska jag starta en tråd. Vi säger att jag undrar: "Vilka möter vi imorgon" som ett exempel. Då är det inte nödvändigt att starta en ny tråd för det.
Precis så ett företag skall skötas, vi samlar all dokumentation i en och samma mapp så blir det lättöverskådligt för alla.
Har jag en specifik fråga om något, som inte finns uppspaltat i ett större format (exempel så att du är med nu lilleman)
MATCHER -> DIF - LULEÅ 2/1-2012
Jag ställer då frågan vilken line-up vi tror kan komma att stå på benen i denna tråd då det är specifikt och korrekt.
DJURGÅRDEN - FRÅGETRÅDEN (sida 102329)
Skall jag här i ställa en fråga som är "hur mycket får man i prispengar i Nordic Trophy", 2 dagar senare så är tråden uppe i 102331 sidor, och ingen har svarat på min fråga..
Är du med, eller behöver jag komma med whiteboard tavlan och rita?
Onödiga trådar är:
Det finns en matchtråd med DIF-LULEÅ
Då startar man inte en till med topicen, "Såg ni Linkans mål måt Luleå sist?" utan fogar helt enkelt in det i den redan befintliga tråden om samma match...
Forumpolisen får förresten väldigt dåligt betalt, så du bör söka nytt jobb lilleman.
0 funktion? Nej, det tycker jag inte.
Du får komma och rita med Whiteboard tavlan om du vill, boka en resa till Frankrike så väntar jag här, alltid kul med besök

Forumpolis är jag bara när det skapas trådar som är onödiga. Finns folk som är värre än mig, mycket värre. Seriöst, på en skala 1-10 hur mycket tyckte du att denna tråd tillförde kategorin "Övrig hockey"? Såhär enkelt var det att hitta svaret: http://www.google.se/search?hl=sv&q=Pri ... y%3F&meta=
Lycka är, trots allt, att vara Djurgårdare.
Tycker nog INTE att det är något större fel på denna tråd. Det hela gäller ju en speciell turnering dvs Nordic trophy och då det inte finns en tråd om detta kan det vara på sin plats att skapa en. Frågor gällande när en match startar eller hur man tar sig till arenan och liknande hör kanske mer hemma i just frågetråden.
Och om man vill gnälla på trådar kan man ju böärja med största praktexemplet av dem alla; Säcken och Tommy Lee Jones lika som bär. Vad fasen har den med DIF hockey att göra? Har den tråden ens något existensberättigande under "övrigt" än gång?
Och om man vill gnälla på trådar kan man ju böärja med största praktexemplet av dem alla; Säcken och Tommy Lee Jones lika som bär. Vad fasen har den med DIF hockey att göra? Har den tråden ens något existensberättigande under "övrigt" än gång?
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hehe, egentligen inte. Inte ett dyft. Du får helt enkelt fråga Dragan Lover varför han skapade tråden. Av nån anledning har den funnits kvar så att folk ska få ett bättre välbefinnande när de postar en bild och en okänd människa tycker att det är skitkul.Kall-El skrev: Och om man vill gnälla på trådar kan man ju böärja med största praktexemplet av dem alla; Säcken och Tommy Lee Jones lika som bär. Vad fasen har den med DIF hockey att göra? Har den tråden ens något existensberättigande under "övrigt" än gång?
Bottom line - den är till för att folk vill plocka bonuspoäng hos främmande Djurgårdare och få bättre självförtroende i cybersamhället... i princip. Så ser jag på det iallafall.
Säg den glädje som varar
Ja Lilleman, Frankrike är inte min "cup of tea" riktigt, baguetter, ost och rödtjut - fyfanlilleman skrev:
Jag förstår ditt exempel jättebra. Men det jag menar är att det är väl bättre att ha en frågetråd för att ställa mindre frågor likt: " När börjar morgondagens match?" eller "På vilken sektion är klacken?" Om man ska ställa den sistnämda frågan tycker iallafall jag att det känns lite onödigt att starta en ny tråd som heter "klacken"!
0 funktion? Nej, det tycker jag inte.
Du får komma och rita med Whiteboard tavlan om du vill, boka en resa till Frankrike så väntar jag här, alltid kul med besök![]()
Forumpolis är jag bara när det skapas trådar som är onödiga. Finns folk som är värre än mig, mycket värre. Seriöst, på en skala 1-10 hur mycket tyckte du att denna tråd tillförde kategorin "Övrig hockey"? Såhär enkelt var det att hitta svaret: http://www.google.se/search?hl=sv&q=Pri ... y%3F&meta=

Men du måste förstå att allt är subjektivt i denna värld, du fungerar så att du tycker att det är jättebra med 1 frågetråd med lite allt möjligt i, jag fungerar så att jag skulle vilja ha 1 tråd per ämne.
Du går då in i en polisiär funktion och hyttar med fingret mot en forumanvändare som i sin tur är lik mig och vill ha en tråd med svar angående en fråga han ställde.
Jag tycker det här forumet (likt JKs forum) är helt värdelösa.
Finns ingen kategorisering what-so-ever här. Utan 3 kategorier där allt skit skall in, fast i dessa 3 kategorier så finns det ämnen som skulle beröra 40 kategorier, kanske man skall sub-kategorisera lite mer?
Sen är det ju så att moderatorverksamheten på det här forumet är obefintligt, så ingen "flyttar" trådar, "slår isär" trådar eller moderar på något sätt för den delen. Därav blir vi användare lite av poliser mot varandra. Och det är riktigt illa tycker jag.
Ät en groda nu, själv så skall jag gå och käka en gyros då mitt grekiska blod suktar efter en..