Kokar pastan i vatten och vodkan sveps under tiden?förevigtdjurgården skrev: ↑2025-04-10 14:30:51Gör samma sak.
Men lagar vodkapasta till middag. Hittills har DIF vunnit alla gånger jag gjort det. Kanske en tusing på SSK för säkerhets skull.
Semifinal 6 24/25 Södertälje - Djurgårdens IF 10/4
SSK - DIF
Odds
1 X 2
2.64 4.08 2.33
Matchvinnare
1 2
2.01 1.80
Dubbla insatsen om SSK avgör ikväll. Frågan är hur mycket pengar det krävs för att det ekonomiska ska vara större ångest än det sportsliga.
Odds
1 X 2
2.64 4.08 2.33
Matchvinnare
1 2
2.01 1.80
Dubbla insatsen om SSK avgör ikväll. Frågan är hur mycket pengar det krävs för att det ekonomiska ska vara större ångest än det sportsliga.
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Okokt pasta nedsköljes med en kvarting!Ohddan skrev: ↑2025-04-10 15:24:37Kokar pastan i vatten och vodkan sveps under tiden?förevigtdjurgården skrev: ↑2025-04-10 14:30:51Gör samma sak.
Men lagar vodkapasta till middag. Hittills har DIF vunnit alla gånger jag gjort det. Kanske en tusing på SSK för säkerhets skull.
25/4-2025
Elaka tungor pratar om att det ska finnas en schism mellan en del spelare och ledare. Hoppas att det inte är orsaken till senaste matchernas debacle.
Satsa så att du blir vräkt, får besök av kronkalle och svälter om du torskar, borde vara på någorlunda samma nivå iaf.
Jag satte 5 x 500. Vid en torsk så räcker det till att dränka besvikelsen i öl och whiskey
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Var väl i så fall bra att spelarna hade ett eget möte utan ledare o löste då kanske fnurran
Kallade till möte inför måstematchen: ”Jävligt bra samtal”
Djurgården föll med 0–5 mot Södertälje hemma på Hovet och är piskade att vinna i Scaniarinken i kväll för att rädda säsongen. Dif-centern Fredric Weigel avslöjar att spelarna i laget arrangerade ett extrainsatt möte under onsdagen för att snacka ihop sig. – Vi är otroligt taggade allihop, säger ”Wagge” till Hockeynews.
Kallade till möte inför måstematchen: ”Jävligt bra samtal”
Djurgården föll med 0–5 mot Södertälje hemma på Hovet och är piskade att vinna i Scaniarinken i kväll för att rädda säsongen. Dif-centern Fredric Weigel avslöjar att spelarna i laget arrangerade ett extrainsatt möte under onsdagen för att snacka ihop sig. – Vi är otroligt taggade allihop, säger ”Wagge” till Hockeynews.
Senast redigerad av Doyle 1 den 2025-04-10 16:01:05, redigerad totalt 1 gånger.
Säkert samma ställe som nån idiot påstod att Rensfeldt ville till Björklöven: sitt rövhål
Lite rykten som hörts av en person jag känner som känner folk som spelat i DIF. Så inte supersäker källa, förhoppningsvis bara elaka rykten och jag hoppas att det inte stämmer.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Laguppställning som förväntat. Hade gärna sett Hammarlund som ordinarie. Men men...

Avskaffa tre mot tre.
Jag hade personligen inte varit särskilt förvånad om många spelarna inte gillar Kimbys spelsystem.
Vi har värvat mycket offensiva spelare men spelsystemet går ut på att safe:a bakåt över hela isen. De som vill något framåt kan nog vara mer än lovligt frustrerade över att behöva åka åt "fel" håll hela tiden.
Ser att vi låter Ragnarsson spela som vanligt. Vi lär oss ingenting. Hade troligen varit petad för länge sen om inte det vore för hans historia i Almtuna med Kimby.
Vi har värvat mycket offensiva spelare men spelsystemet går ut på att safe:a bakåt över hela isen. De som vill något framåt kan nog vara mer än lovligt frustrerade över att behöva åka åt "fel" håll hela tiden.
Ser att vi låter Ragnarsson spela som vanligt. Vi lär oss ingenting. Hade troligen varit petad för länge sen om inte det vore för hans historia i Almtuna med Kimby.
Starta 4e och låt Brodda o Grewe ta varsin gubbe och skicka till akuten likt Berg i tredje senast.
-
Hävelid/Sissons ihop. Förstår jag inte heller.Vikas skrev: ↑2025-04-10 16:26:54 Jag hade personligen inte varit särskilt förvånad om många spelarna inte gillar Kimbys spelsystem.
Men allt är egentligen skit samma nu. Bara hitta ett jävla sätt och vinn nu bara!
Borde vara ärkeklantarslet Ragnarsson som skulle lämna. Knappt i position att diska vattenflaskor fram till kontraktstiden är över.