Silly season 2008/09 - nyförvärv, förluster och lagbygget

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Låst
Användarvisningsbild
Back to the good old days
Kontakt:

Inlägg av Back to the good old days »

Hr1 skrev:Han har gjort fler misstag än ett, bla att ha varit (är?) en kvinnomisshandlare...
Det är helt klart ett fel som inte kan överses... har du någon källa du kan delge oss?
.
Hej hå, Hej hå... Vi hatar aik! Ett äckligt gäng, med noll poäng... Hej hå, hej hå...
Användarvisningsbild
reservjesus

Inlägg av reservjesus »

Han har även gjort en del mindre smarta grejer på fyllan...
Användarvisningsbild
Kontakt:

reservjesus skrev:Han har även gjort en del mindre smarta grejer på fyllan...
Vem f-n har inte det?! :wink: :wink: :wink:
.
Hej hå, Hej hå... Vi hatar aik! Ett äckligt gäng, med noll poäng... Hej hå, hej hå...
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

Vi skulle bli utskrattade i hela hockeysverige om vi värvade Jan Banan.
Användarvisningsbild
Kontakt:

Buford skrev:Vi skulle bli utskrattade i hela hockeysverige om vi värvade Jan Banan.
Jasså! Och om en massa bönder fnissar i sina lador så vad rör det oss?
.
Sidney Crosby

Inlägg av Sidney Crosby »

Janne Houkko är homosexuell, kör dildon i sig själv, nästan varje kväll!

Ärligt talat, ALDRIG Houkko i DIF!
Användarvisningsbild
ludde-
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av ludde- »

Han blev väl bara anklagad för att ha misshandlat ex frun tror jag,
däremot finns det en film där en viss person för in något visst föremål i en viss kroppsöppning.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Användarvisningsbild
Kontakt:

Sidney Crosby skrev:Janne Houkko är homosexuell, kör dildon i sig själv, nästan varje kväll!
Hur vet du att det är varje kväll? Är du med :wink:

Ärligt talat, om han nu är gay, har vi inte passerat det stadiet när bögar skulle hålla sig inne och aldrig yppa sin läggning offentligt?
ludde- skrev:Däremot finns det en film där en viss person för in något visst föremål i en viss kroppsöppning.
Jorå, jag vet! Filmen var ju knappast menat att spridas offentligt och jag hoppas att den personen som gjorde detta skäms, men å andra sidan tror jag att denne person inte har vett nog att göra detta.

--------------------------

Jag vidhåller att Janne Houkkos största misstag var när han signade för gnaget. Resten är bara mänsklig svaghet och som någon lärd person sa, Errare humanum est - Det är mänskligt att fela.
.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Personligen kunde jag inte bry mig ett skit om var Houkko stoppar sin klubba....

... Däremot har han inte tillräckligt med kvalité för att tillföra vårt gäng någonting alls och därför ser jag ingen anledning till varför killen skall signas.
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

[quote="Kall-El"]Personligen kunde jag inte bry mig ett skit om var Houkko stoppar sin klubba....

väl talat :D
Användarvisningsbild
Hr1
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hr1 »

Back to the good old days skrev:
Hr1 skrev:Han har gjort fler misstag än ett, bla att ha varit (är?) en kvinnomisshandlare...
Det är helt klart ett fel som inte kan överses... har du någon källa du kan delge oss?
Källorna är samma person som berättade för mig att Hasse Bergh fick lämna Allmänna IK Fotboll av samma skäl (och även Sundsvall eftersom det var en vana) och en dåvarande ledare inom DIF Hockey som skvallrade om lite mer detaljer.
Lägg till att några andra personer med koll som jag pratat med berättat samma sak, om än utan detaljer.
Mats Sundin - Jävla Svin!
Hammarby finns inte längre!
24 år sen - gnagarsvin!
Försvinn från DIF, AEG!!
Dulee, Bergh, Huokko och Rådbjer. Allmänna IK – Kvinnomisshandlarnas klubb.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Hr1 skrev:
Back to the good old days skrev:
Källorna är samma person som berättade för mig att Hasse Bergh fick lämna Allmänna IK Fotboll av samma skäl (och även Sundsvall eftersom det var en vana) och en dåvarande ledare inom DIF Hockey som skvallrade om lite mer detaljer.
Lägg till att några andra personer med koll som jag pratat med berättat samma sak, om än utan detaljer.
Kvinnomisshandlare, fyllo, galgar & dildos = gnagare

Han är INTE välkommen till min klubb!
karl-jarl

Inlägg av karl-jarl »

Kom igen, orka bry sig om vad han sysslar med på kvällarna. Ett starkt bidrag till vårt PP och lite rutin. Ja tack :)
sportfåne

Inlägg av sportfåne »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3141339.ab

låter ganska bra i mina öron större chans att vi får behålla våra junisar:) ..

Kommer vi att få se några förändringar eller tydliga inövade varianter i power-play i år?
– Vi vill ha lite mer uppstyrt i år och utan att avslöja för mycket kan jag säga att vi vill få motståndarnas box i mer rörelse och även använda backarna som skyttar mer än föregående år.

helt rätt våra backar sköt allderles för lite förra året doch viktigt att dom träffar MÅL och att anfallarna gör sina uppgifter dvs skymmer målvakten,går på returer som en viss bengan va grymt bra på förra året!
Senast redigerad av sportfåne den 2008-08-20 22:05:01, redigerad totalt 1 gånger.
DIF <3
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

sportfåne skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3141339.ab

låter ganska bra i mina öron större chans att vi får behålla våra junisar:) ..

Kommer vi att få se några förändringar eller tydliga inövade varianter i power-play i år?
– Vi vill ha lite mer uppstyrt i år och utan att avslöja för mycket kan jag säga att vi vill få motståndarnas box i mer rörelse och även använda backarna som skyttar mer än föregående år.

helt rätt våra backar sköt allderles för lite förra året doch viktigt att dom träffar MÅL och att anfallarna gör sina uppgifter dvs skymmer målvakten,går på returer och en viss bengan va grymt bra på förra året!
Ja, det låter jättebra med fler avslut från backplats. Jag skulle även vilja att man ser till att komma till avslut även om det inte finns en direkt målchans. Trötta ut motståndarmålvakten genom att avsluta mer helt enkelt...
Låst