Jag tycker att denna match var helt klart den jämnaste hittills.Heraklion skrev: ↑2025-04-07 20:02:34Ändå var vi det klart bättre laget? Med bäst och farligast chanser.klintan85 skrev: ↑2025-04-07 17:53:40 Hoppas det blir bättre i nästa match men det börjar bli lite läskigt. Tredjekedjan som var bäst i grundserien lyckas inte alls nu och de äldre börjar gå på knäna. Ssk lyckades också kväva 2a kedjan i matchen igår och direkt så fick DIF svårt att hitta ett motmedel. Just nu känns det som man har ett spår som blev synade rejält igår men hoppas man hittar något nytt till imorgon.
Take a chill pill
Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 2024/25
Och vad kan det bero på?
Själv hävdar jag att det är vårt fysteam som lever kvar med gamla träningsmetoder som inga andra lag håller på med.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Säsongen 2024/25
Är det fysteamets fel att Blomgren blev huvudtacklad och 41-åriga Thoresen har förslitningsskador?
Av att Dick ev har fått ett finger ur led?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Säsongen 2024/25
Intressant också att på gungets första mål är gnagaren tydligt med skridskon i det blåa och stör målvakten.
Men det är klart… Melin kanske blir sur om man dömer bort där och så kan vi ju inte ha det!
Men det är klart… Melin kanske blir sur om man dömer bort där och så kan vi ju inte ha det!
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Situationsrummet är lite slumpmässig anär dom letar anledningar till att döma ett mål. Konstigt system egentligen.
Avskaffa tre mot tre.
-
Säsongen 2024/25
Folk i TV4 ”satte ner foten” för några veckor sedan när det var mkt domarkritik i media.
Men när en tränare nu lyckas sparka en domarduon från en matchserie är det… ok, antar jag?
Tornberg tyckte till och med det var ett bra beslut

Säsongen 2024/25
Fem OT för Karlskoga och tre för aik? Känns som att varje match för dem går till OT.
It's easier to be an asshole to words than to people
Säsongen 2024/25
Sluta skjut i brattströms plock
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
Säsongen 2024/25
Vem är tönten på läktaren med sirenen?
Säsongen 2024/25
Solna har verkligen alla marginaler i världen med sig.
Säsongen 2024/25
Lite annat pp än oss, haha
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Hahahahaha