Festen på Hovet
- Diffe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Helt enkelt underbartAftonbladet skrev:Djurgårdstränaren Hans Särkijärvi:
– När jag och Challe tittade på varandra inför matchen så hade vi tårar i ögonen. Publiken gjorde att vi hade en extra spelare på plan idag. Helt fantastiskt, sade han.
– Spelarna var beredda att äta upp pucken på slutet för att förhindra att den skulle gå in. Underbart med sådan vilja.

Jag märkte inte heller 3-1 målet!Elvis skrev:Sveriges sämsta blev överlägset Sveriges bästa!
Föresten, var det ngn som märkte 3-1 målet? Jag var så inne i Särkijärvis järnkaminer att man inte hörde ngt jubel från bönderna - såg inte ens när dom firade...Kanskehade de satt sina korvar i halsen efter vår armés fest på kortsidan.
Blev förvånad när det stod 3-2, för jag hade ju bara sett färjestad göra ett mål.
Längtar efter filmer och bilder ifrån matchen, men alla som filmade är väl ute och firar så det blir väl till att vänta tills imorrn.
-
Såå jäävvlllla underbar afton på Hovet. Riktig Deja vu upplevelse. Det var som förr. Vi spöar Färjestad inför en fullsatt arena. Riktigt riktigt skönt!!!
www.farjestadsbk.nu
Läs matchreferatet av Bäckström. Rätt bra och för en gångs skull inte färgat. Han talar t.o.m. om "ett enormt tryck på Hovet". Han ger alltså JK cred.
Hahaha.
Fantastiskt.
www.farjestadsbk.nu
Läs matchreferatet av Bäckström. Rätt bra och för en gångs skull inte färgat. Han talar t.o.m. om "ett enormt tryck på Hovet". Han ger alltså JK cred.
Hahaha.
Fantastiskt.
Mäktigt att höra er ikväll på radion! Som det har skrivits så hördes inte 3-1 målet, de liksom kom av sig i "Särkijärvis järnkaminer..." Klacken slutade inte sjunga, och då hördes inget. 3-2 hördes nåt skrämt nånstans..! :P
Underbar match, dock lite onödiga nerver i slutet, men det gick ju bra ändå! Fortsätt så mina kära kaminer!
Underbar match, dock lite onödiga nerver i slutet, men det gick ju bra ändå! Fortsätt så mina kära kaminer!
-
oj så underbart o se!!.. Ölvestad drar i tröjan efter sitt 4-2 mål (precis som en fotbollsspelare) o det visar att han är gul/röd/blå i hjärtat. o sen att se en "sketen" junior "kaxa" med Ledin o Kåberg och Mattsson likaså.. Helt enkelt underbart.. Enda minuset till klacken är att det var helt tyst när DIF gjorde entré ur kaminen! Men annars otroligt
Emil Falk