Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Satan, han höll på att ta den oxå
Säsongen 2024/25
Otroligt dåligt avslut på det läget
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
Jag vet, jag är säker,
Säsongen 2024/25
Skulle skriva precis innan gris gör 2-0, att detta kommer råtta att vinna, de kvoterar o sen avgör i förlängningen… typiskt dem.. nästan hela säsongen, tillbakatryckta en målvakt som står på huvudet och sen lyckas de tråckla in par puckar
Djurgår'n tills jag dör,
Jag vet, jag är säker,
Jag vet, jag är säker,
Säsongen 2024/25
Hur får han inte ut pucken, herreminjävlagud
Säsongen 2024/25
Skönt
Säsongen 2024/25
Om det sista skottet solna sköt mot Bik hade varit mot någon av våra målisar så hade det inte tagit i masken, eftersom våra målisar duckar vid varje skott och då hade det blivit en femte period. Tack att solna förlorade.
Men man ser att domarna gör allt enligt Hockeyallsvenskans företrädare kräver.
Ni måste behålla både DIF och solna i HA oavsett medel.
En HA utan DIF och solna betyder ekonomisk kris för HA.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2024/25
Som sagt, Biken kommer svepa råtta.
Ett utvilat Bik kan bli en tuff nöt i final, oavsett vilka de möter.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Säsongen 2024/25
Thelin till FBK då... de fortsätter sno bästa målvaktstalangerna från HA... fyfan vad jag hatar HA... vi måste upp.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Säsongen 2024/25
Jag tycker ofta man drar lite för stora växlar efter första matchen i en serie.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-04-01 20:36:25 Som sagt, Biken kommer svepa råtta.
Säsongen 2024/25
Tveklöst så - och med det sagt kan de gärna svepa råttorna åt helvete!! Och så kämpar vi ner dem i finalen senChabo skrev: ↑2025-04-01 20:48:11Jag tycker ofta man drar lite för stora växlar efter första matchen i en serie.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-04-01 20:36:25 Som sagt, Biken kommer svepa råtta.

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Säsongen 2024/25
Jag drog den växeln innan.Chabo skrev: ↑2025-04-01 20:48:11Jag tycker ofta man drar lite för stora växlar efter första matchen i en serie.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-04-01 20:36:25 Som sagt, Biken kommer svepa råtta.

Bik är i mina ögon klart bästa LAGET som är kvar.
Gnagets tur tog slut mot Löven. Trubbiga aik tar möjligen en match på Hovet, men ytterst tveksamt.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Säsongen 2024/25
Jag tyckte att båda lagen var ganska bleka. ik allmänna har något ruskigt medflyt väldigt ofta och får in mål från ingenstans. Ik bök hade i alla fall utdelning i pp.
sömnpiller till match fram till sista fem.
sömnpiller till match fram till sista fem.
-
Säsongen 2024/25
Ekonomin blir ytterligare lite bättre nu när man tog ned Modo och behöll Björklöven.Per-Allan skrev: ↑2025-04-01 20:32:43 Om det sista skottet solna sköt mot Bik hade varit mot någon av våra målisar så hade det inte tagit i masken, eftersom våra målisar duckar vid varje skott och då hade det blivit en femte period. Tack att solna förlorade.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Säsongen 2024/25
Upp med Karlskoga. Sedan stänger vi Allsvenskan och säger hånleendes grattis shl.Knickedick skrev: ↑2025-04-01 22:04:18Ekonomin blir ytterligare lite bättre nu när man tog ned Modo och behöll Björklöven.Per-Allan skrev: ↑2025-04-01 20:32:43 Om det sista skottet solna sköt mot Bik hade varit mot någon av våra målisar så hade det inte tagit i masken, eftersom våra målisar duckar vid varje skott och då hade det blivit en femte period. Tack att solna förlorade.