Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Tycker det är helt rätt. Nu får vi se till att ta Södertälje och sen AIK i en final om det skulle bli så. Oavsett vad tror jag att vinnaren av den andra semin hade gynnats mest av en semi mellan oss och råtta, hade nog slitit enormt både fysiskt och psykiskt på bägge lag.
-
Säsongen 2024/25
Jäklar va detta kan bita oss i röven 

Säsongen 2024/25
Har du svängt
Säsongen 2024/25
Jag tror vi hade valt SSK oavsett. Bik - Björklöven/aik. Längre resor för dom andra och vi tar det bästa laget i Semi med full trupp. Så får vi möta resterna av bik i en final. Nu kör vi mot SHL!
Säsongen 2024/25
Fanns både för- och nackdelar med båda valen.
Södertälje övertygade inte direkt mot Kalmar (som hade sin bästa spelare borta). Och oavsett om vi vinner mot Solna så är derbyn väldigt jobbiga att ta sig igenom, riskerar att vara mentalt utpumpade i en final.
Nu är det som det är. Let's go.
Södertälje övertygade inte direkt mot Kalmar (som hade sin bästa spelare borta). Och oavsett om vi vinner mot Solna så är derbyn väldigt jobbiga att ta sig igenom, riskerar att vara mentalt utpumpade i en final.
Nu är det som det är. Let's go.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2024/25
Precis min känsla med. Ssk är utvilade.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-03-29 21:28:37 Det här valet kan definitivt göra att vi ryker i semi redan.
Otroligt.
Lite småfegt kan jag tycka, eftersom det andra valet hade varit ett lag som spelat 7 tighta matcher och fått vila 1 dag.
Nu ska vi möta ett topplag som dessutom fått vila i nästan en vecka?
Wow
-
Säsongen 2024/25
Fokus på vårt nu. Vi ska vinna. Oavsett motståndare.
Säsongen 2024/25
Det blir OT i en sjunde avgörande men vi tar ett högre rankat lag som dessutom fått vila en vecka - för att vi ville läsa in oss på dom?!
De har dessutom förstärkt med M Eriksson och Souch är på gång tillbaka.
Det är så jävla dumt så jag vet inte vad.
De har dessutom förstärkt med M Eriksson och Souch är på gång tillbaka.
Det är så jävla dumt så jag vet inte vad.
Säsongen 2024/25
Att inte vilja förlora ett derby är inte samma sak som att hylla gnaget. Använd din hjärna innan du kommenterar. Försvinn ur min åsyn nu.
Avgå Jocke.
Säsongen 2024/25
Hade vi inte valt ssk nu så hade vi riskerat att få dem i finalen. Nu finns det stora möjligheter för en (mar)drömfinal mot solnatattarna.
Tror att vi har bättre chans mot ssk än mot aix.
Tror att vi har bättre chans mot ssk än mot aix.
Säsongen 2024/25
Sånt jävla antiklimax ändå… svider i djurgårdshjärtat att vi inte vågar köra över ett slutkört råttpack i semi. Men det finns såklart logik i det. Derbyn är speciella matcher. Skaderisken hög.
Trodde man skulle få se Kimby lägga ballen på bordet men ack så fel man hade.
Sväva i det blå
Säsongen 2024/25
Hoppas moderatorn bannar dig.
Säsongen 2024/25
Förmodligen inte bara Kimby som beslutar.thelinho skrev: ↑2025-03-29 21:32:40 Sånt jävla antiklimax ändå… svider i djurgårdshjärtat att vi inte vågar köra över ett slutkört råttpack i semi. Men det finns såklart logik i det. Derbyn är speciella matcher. Skaderisken hög.
Avgå Jocke.
Säsongen 2024/25
Du insinuerar ju att packet är bättre än oss? Min hjärna fungerar alldeles prima tack.
Säsongen 2024/25
Hoppas moderatorn bannar dig. Gnagare hör inte hemma här.
Avgå Jocke.