Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Känner att vi ska ta chansen att slå ihjäl allt vad derbyspöke heter om det finns möjlighet att välja råttorna i semi. Dom ska inte ha en chans att slå oss i bäst av 7.
Säsongen 2024/25
Köper resonemanget fullt utPraetori skrev: ↑2025-03-27 20:54:49Nej det är just det som är grejen. Stockholmshockeyn står för en överrepresentation av spelare i ALL Svensk hockey.
Det jiddras om nåt jävla norrlandsgäng eller nåt småländskt lag hit och dit i SM men en betydande andel av deras spelare är fostrade i ishallar där man handlat på LännaSport eller Hockeyverkstan och där man inte kapar stavelser och där Ä uttalas E.
Vi krigar med kolsäckarna i allt möjligt men det finns en chans att stämma i bäcken och vi bör tar den. Om våra inavlade kusiner från Solna kan knäcka löven från Norrland.
Säsongen 2024/25
Så sa alla om Modo inför final 7 mot oss, när de tappade 3-1 till 3-3.
Det kan precis lika gärna bli tvärtom, att laget som tappat samlar sig inför hemmapubliken. Och att laget som jagat ikapp inte orkar mer. Sånt kostar på energin.
Spännande tredje period nu. Bra att lagen tar ut sig ordentligt fysiskt och mentalt.
Senast redigerad av Heraklion den 2025-03-27 20:58:27, redigerad totalt 1 gånger.
Säsongen 2024/25
Jag tror vi hade plockat råttorna i bäst av sju, men skaderisken mot dom kontra Löven inför en final är brutalt mycket större.
Säsongen 2024/25
Senaste riktiga slutspelet man mötte Aik var väl 89 och då vann man med 2-0 i matcher.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 2024/25
Ja inte kvalserie.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 2024/25
Jag hoppas faktiskt att vi får möta gnaget i en semi eller en final. Att vinna där skulle vara matcher att minnas.
Sen hoppas jag att kolsäckarna går upp året efter oss och att SSK återansluter i högsta ligan snart därefter.
Sen är ordningen som Svensk hockey behöver återställd.
Sen vill jag ha upp Löven för deras derbyn mot Sixfingers är legendariska. Sen vill jag ha upp BIK eftersom deras derbyn mot Karlskoga är rent bonna-hat (vilket hockey mår bra av).
Sen hoppas jag att kolsäckarna går upp året efter oss och att SSK återansluter i högsta ligan snart därefter.
Sen är ordningen som Svensk hockey behöver återställd.
Sen vill jag ha upp Löven för deras derbyn mot Sixfingers är legendariska. Sen vill jag ha upp BIK eftersom deras derbyn mot Karlskoga är rent bonna-hat (vilket hockey mår bra av).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Säsongen 2024/25
Höga klubbor verkar inte gälla i denna kvartsfinal
Säsongen 2024/25
när jag blöder en droppe näsblod brukar jag också falla ihop orörlig i en hög
(solklar utvisning, men satan vilken embellishment)
(solklar utvisning, men satan vilken embellishment)
Säsongen 2024/25
Björkar är inte starka träd.
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 2024/25
Kan det verkligen göra så ont?
Sen får jag fan rabies och cancer av när klackar ska skandera "Filmare, Filmare". Jävla gnagar/luleåbeteende.
Sen får jag fan rabies och cancer av när klackar ska skandera "Filmare, Filmare". Jävla gnagar/luleåbeteende.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Säsongen 2024/25
Ändå en solklar utvisning.