BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-03-25 21:35:04
Ssk , hyfsat utvilat, kan bli en tuff nöt.
Känns som drömmen just nu är Oskarshamn, därefter ett tröttkört Löven.
Därför vill jag se en aik seger ikväll….hoppas jag slipper äta upp den kommentaren.
Går Karlskoga vidare borde vi välja vinnaren av Löven-aik oavsett. Två kassa lag som har haft varsin streak under säsongen av olika dopade anledningar. Känns inte så järnkaminigt att alla ska vara så jävla rädda för aik.
Ja, det börjar helt klart svänga över till det.
Går det till sju matcher tycker jag det avgör helt, då tar vi det laget som går vidare.
Men imorgon hejar jag stenhårt på Oskarshamn.
Fan, nu är det slutspelstider deluxe. Jag har gått och blivit med Oskarshamn sympatier nu också….
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Undra hur man gör i semi om råtta går vidare. Att välja dom e såklart svindumt. Samtidigt om vi inte väljer dom visar vi att vi e rädda för dom. Då får dom psykologiskt överläge inför en eventuell final
Osten östlund skrev: ↑2025-03-25 21:45:42
Går råtta vidare efter 7 matcher. Samt BIK och SSK. Så är det derby i semin!
Då tar jag hellre SSK.
Jaa det är inte ens en diskussion. Klipper fan medlemskapet om Kimby väljer råtta. Fan har folk seglat iväg fullständigt efter fyra skapliga insatser mot Mora? Aik skulle kunna ha spelat 7 matcher till mer än oss, när vi väl står där så kommer våra spelare vända upp röven medan Aik kommer se ut som världens bästa lag. Hävelid kommer släppa allt medan Solna kan ställa maskoten i kassen och hålla nollan. Vi är ynkryggar i dessa sammanhang. Det sitter så djupt i väggarna att ångesten sipprar ut ur öronen på husmusen.
Det är supportrarna som får betala priset. Ge fan i Aik!
Senast redigerad av Manijock den 2025-03-25 21:53:48, redigerad totalt 1 gånger.
Osten östlund skrev: ↑2025-03-25 21:45:42
Går råtta vidare efter 7 matcher. Samt BIK och SSK. Så är det derby i semin!
Då tar jag hellre SSK.
Jaa det är inte ens en diskussion. Klipper fan medlemskapet om Kimby väljer råtta. Fan har folk seglat iväg fullständigt efter fyra skapliga insatser mot Mora? Aik skulle kunna ha spelat 7 matcher till mer än oss, när vi väl står där så kommer våra spelare vända upp röven medan Aik kommer se ut som världens bästa lag. Hävelid kommer släppa allt medan Solna kan ställa maskoten i kassen och hålla nollan. Vi är ynkryggar i dessa sammanhang. Det sitter så djupt i väggarna att ångesten sipprar ut ur öronen på husmusen.
Det är supportrarna som får betala priset. Ge fan i Aik!
Så e det. Men tänk att inte välja dom o sen få dom i final som sagt. Hej vi e livrädda . Get the party started
Om inte OIK snubblar sig förbi BIK är det här med vilka vi ska välja en konstig diskussion. Då är det hårklyveri och vi kan ta vilken som, jämna styrkeförhållandena på alla motståndare. Jävla tråkigt med inga bortafans om vi tar AIK dock.