Jinx!
Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Absolut det håller jag med om, PP:t är under all kritik. Ibland kan det lösa sig så enkelt med att man möter ett nytt lag och nytt försvar, men det blir spännande att se.Knickedick skrev: ↑2025-03-21 21:58:19Att man försöker förbättra det tar jag för givet att man gör. Det är ju en del utav det jobbet som måste göras om man ska nå resultat.Karlander skrev: ↑2025-03-21 21:52:03Det finns alltid saker att förbättra, tror nog inte organisationen och laget sitter och blundar för det heller, utan jobbar för att korrigera och bli bättre för varje match som går. Tvivlar dock inte på att vi växer under slutspelets gång och i takt med uppgiften.
Faktumet att vi har en otroligt dålig PP statistik hittills i slutspelet och att vi inte kommit till bukt med det sen i Söndags oroar mig lite.
Säsongen 2024/25
Folk har ju gnällt på Klasen och Dick i pp under slutspelet men tränarna trodde ju uppenbarligen att det snarare låg hos 82 och visst såg det bättre ut med Dick på hans position även om målet i sista pp var en individuell prestation.Knickedick skrev: ↑2025-03-21 21:58:19Att man försöker förbättra det tar jag för givet att man gör. Det är ju en del utav det jobbet som måste göras om man ska nå resultat.Karlander skrev: ↑2025-03-21 21:52:03Det finns alltid saker att förbättra, tror nog inte organisationen och laget sitter och blundar för det heller, utan jobbar för att korrigera och bli bättre för varje match som går. Tvivlar dock inte på att vi växer under slutspelets gång och i takt med uppgiften.
Faktumet att vi har en otroligt dålig PP statistik hittills i slutspelet och att vi inte kommit till bukt med det sen i Söndags oroar mig lite.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2024/25
Ja jag tycker det var svårt att bedöma på det PPt när det som du säger var en individuell prestation som gjorde målet.BigJ skrev: ↑2025-03-21 22:10:54Folk har ju gnällt på Klasen och Dick i pp under slutspelet men tränarna trodde ju uppenbarligen att det snarare låg hos 82 och visst såg det bättre ut med Dick på hans position även om målet i sista pp var en individuell prestation.Knickedick skrev: ↑2025-03-21 21:58:19Att man försöker förbättra det tar jag för givet att man gör. Det är ju en del utav det jobbet som måste göras om man ska nå resultat.Karlander skrev: ↑2025-03-21 21:52:03Det finns alltid saker att förbättra, tror nog inte organisationen och laget sitter och blundar för det heller, utan jobbar för att korrigera och bli bättre för varje match som går. Tvivlar dock inte på att vi växer under slutspelets gång och i takt med uppgiften.
Jag tror dom testar samma PP-uppställning utan Sissons nästa match så då kanske vi får svaret på om det var lösningen att ta bort Sissons och sätta Dick där.
Oavsett vad så hoppas jag man kan lösa upp knuten i PP hur man än väljer att göra det.
Säsongen 2024/25
Vore så jävla kul om Kalmar tar nästa så ssk får lite brunt i kalsongerna,
och iko oxå
och iko oxå
Säsongen 2024/25
Resultatet i de andra matcherna har verkligen gått DIF väg hittills.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
Säsongen 2024/25
Vinner vi ikväll har vi en vecka på oss att öva pp…. Ngt borde vi lära oss
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Någon som såg utvisningen nu i Oskarshamn teket
Hur kan en dommare bidra till utvisning så ?
Hur kan en dommare bidra till utvisning så ?
The DIF ONE
Säsongen 2024/25
Haha, va fan. Den där linjedomaren har spelat på Bikbok vinst ikväll. Vilken pajas.
Säsongen 2024/25
Ja, domarna bjuder bikbok på 5 mot 3 i över en minut inför förlängningen.
Kämpa Oskar.
Kämpa Oskar.
-
Säsongen 2024/25
Hejar folk på aik imorgon igen?
- Mattias_87
Säsongen 2024/25
Är det nu sagan om Krüger som går sönder börjar? Jäkla tur med en vecka ledigt för han och Thore.
-
Säsongen 2024/25
Om tittar noga på hur domarn beter sej flera g i rad när han ska släppa puck får Oskarshamn spelarn att ramla nästan första g
Det är nog det värsta jag sätt i maktmissbruk !!!
The DIF ONE