Kvartsfinal 4 24/25 Mora - Djurgårdens IF 22/3
Äntligen en stolpe in!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Mycket kan man säga om Kellerher men viktiga mål göra han.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Superkedjan.
Kelleher!!!!!
När Dick inte är inne i pp med Klasen…
Just saying
När Dick inte är inne i pp med Klasen…
Just saying
-
Eklunds mål!
Eller så betyder det bara att det finns en ketchupeffekt att vänta. Allting är inte ögonblicklig effekt. Ibland är det bara tillfälligheter som gör att det blir som det blir.zedar skrev: ↑2025-03-22 19:15:49Ja men det blir ju väldigt uppenbart att det är något större fel när vi gått från ca 29% till 7%, ifrån grundserien till slutspelet.
Det svåra i idrottens värld (och i allt övrigt i verkligheten) är hur man värderar det man ser och vilka åtgärder man vidtar.
Kastar du ut babyn med badvattnet pga en dålig streak av 'oflyt' eller litar du på processen.
Det är inte enkelt.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Inte mycket yta där
Tack!

Nu känns det som att vi kör över dem både spelmässigt och fysiskt.
Fortsätt.
Avsluta det här ikväll.
Fortsätt.
Avsluta det här ikväll.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
- DIF_Soldier
Dick kan inte spela PP med Klasen, då blir det mål efter tre sekunder
Vem kunde anat
Vem kunde anat

Säg den glädje som varar
Vi får hoppas du ha rätt ingen blir gladare än jag!Praetori skrev: ↑2025-03-22 19:20:07Eller så betyder det bara att det finns en ketchupeffekt att vänta. Allting är inte ögonblicklig effekt. Ibland är det bara tillfälligheter som gör att det blir som det blir.zedar skrev: ↑2025-03-22 19:15:49Ja men det blir ju väldigt uppenbart att det är något större fel när vi gått från ca 29% till 7%, ifrån grundserien till slutspelet.
Det svåra i idrottens värld (och i allt övrigt i verkligheten) är hur man värderar det man ser och vilka åtgärder man vidtar.
Kastar du ut babyn med badvattnet pga en dålig streak av 'oflyt' eller litar du på processen.
Det är inte enkelt.
Inte bara publikmässigt. Hockey är en fantastisk idrott för utövarna också. Hade jag varit multimiljardär hade jag sett till att varenda Svensk unge fått pröva på och att alla som blivit 'bitna' hade fått förutsättningarna att fortsätta spela och tillhöra ett lag (oavsett nivå) upp i vuxen ålder.Heraklion skrev: ↑2025-03-22 19:17:12Håller med om att hockey egentligen är den optimala publiksporten, men tyvärr har den blivit lite av en muppsport. Amerikanisering och bönder är ingen bra kombinationPraetori skrev: ↑2025-03-22 19:11:30Ja så är det. Världens bästa sport i mitt tycke. Sen gillar jag boxning på ett dinosauriemässigt sätt men jippot, fördröjningarna, jiddret och korruptionen gör att det bara är på amatörnivå som det fortfarande är kittlande.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.