Kvartsfinal 4 24/25 Mora - Djurgårdens IF 22/3
Det är i princip ett lag på banan och ändå har vi bara skjutit 16 skott och det står 1-1. Hockey kommer fortsätta underhålla och förvåna mig till den dagen jag dör. Det är schack, formel-1 och gladiatorspel i en och samma sport.
Senast redigerad av Praetori den 2025-03-22 19:08:03, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
8,5% i skotteffektivitet alltså? Alldeles för dålig kvalité på våra skott, bara slentrian just nu känns det som. Skjut för att döda!
Lite effektivitet eftersökes.
Hockey-logiken dikterar att det snart blir ett skitmål åt andra hållet istället.
Hockey-logiken dikterar att det snart blir ett skitmål åt andra hållet istället.
Det är väl därför man både hatar och älskar sporten också.

"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
PPt är oroväckande dåligt...
Jävla usla PP, om detta fortsätter kan vi glömma SHL 25/26
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
Nu smäller det
Ja så är det. Världens bästa sport i mitt tycke. Sen gillar jag boxning på ett dinosauriemässigt sätt men jippot, fördröjningarna, jiddret och korruptionen gör att det bara är på amatörnivå som det fortfarande är kittlande.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
”Vi hatar Djurgårn”
Låg ribba…
Låg ribba…

Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Då kan vi lägga åt sidan att det skulle vara nån coaching-grej eller att man spelar fel spelare i PP... Det börjar bli hjärnspöken nu. Inte EN ENDA spelare i vit tröja är bättre än den andra.
Vi gjorde ju mål förra matchen?
Ja det finns förbättringspunkter men så jäkla uselt är det inte i systematiken. Det är detaljer och dumma individuella misstag som gör att det inte är resultat varje gång.
-
Bra Grewe.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz