Vikas skrev: ↑2025-03-20 20:40:14
Bra domare är osynliga. Hockeyallsvenska domare har huvudrollen.
Var på en ECHL-match förra veckan. En eller två utvisningar på hela jävla matchen. Samtidigt som spelare flög och höger och vänster och det var lite känslor i slutet.
En annan skillnad är att svenska domare hellre blåser än friar vid offside-situationer osv.
Sett till säsongen när man ligger under inför tredje brukar man lägga till en extra växel.
Men helt klart behöver vi få utdelning i PP, då spelar det ingen roll hur bra man spelar i fem mot fem men ändå inte kan sätta den.
"All the gods, all the heavens and all the hells are within you."
Eriksson skrev: ↑2025-03-20 20:24:51
Spelar ju ingen roll om vi får pp med oss när vi inte kan göra mål
Så är det men man kan kräva en jämnare domarnivå!
Den är ju jämn..... kass hela matchen
Nej rätt "bias:ed". Skitmycket dom släppte först som Mora borde åkt på. Sen helt ändring av nivån och dom tar massa på oss som typ är lika mycket filming ifrån rött.
Skulle jag vara så där jävla kass på mitt jobb skulle jag skämmas för att ta ut lön och avgå frivilligt. Sådana jävla klåpare kan ta och döma allmänhetensåkning på sin höjd!
Nja, jag tycker de är lika usla för båda lagen. Jag personligen tycker inte det håller att skylla på domarna då man inte ens gör mål på sina lägen eller i PP
Men som ett fan av endera lagen så är man så klart vinklad.
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience