2 st. Konstig kväll!
HA 24/25: Djurgårdens IF - Oskarshamn 5/3
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jävla clown till domare. Frågan är hur en die-hard AIK:are tillåts döma våra matcher.
Surt att alla andra matcher gick åt skogen. Nu har Kalmar precis allt att spela för.
Surt att alla andra matcher gick åt skogen. Nu har Kalmar precis allt att spela för.
-
- Säsongskort: Ja
Tur att Djurgårn inte består av gnälliga gubbar som mig . Skön jävla seger!
-
- Säsongskort: Ja
DIF > NHL
VI ÄLSKAR LILL-FIMP!
VI ÄLSKAR LILL-FIMP!
Bra match generellt, bra dag till slut, enda man tycker lite synd om är domaren som kommer hem med en stjärt som svider... blir mycket barnpuder där för att komma över denna matchen!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).

Hoppas de inte hittar avstägning på Krüger nu.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
-
Undrar egentligen vad som sades, 3 st Abuse of Officials varav sista var lagstraff, i omgång 51 när vi är klara segrare.
Den sista där (lagstraffet), betyder det att man inte vet vem som skrek på bänken eller att någon i tränarteamet skrek?
Kändes som en tydlig markering av hela Djurgårdsbänken efter att ha blivit bortdömda hela serien.
Eller så är jag en aning konspiratorisk, men vad skulle vi annars gnälla på, vi gjorde ju mål?
Den sista där (lagstraffet), betyder det att man inte vet vem som skrek på bänken eller att någon i tränarteamet skrek?
Kändes som en tydlig markering av hela Djurgårdsbänken efter att ha blivit bortdömda hela serien.
Eller så är jag en aning konspiratorisk, men vad skulle vi annars gnälla på, vi gjorde ju mål?
-
Synd att AIK fick in en puck i slutminuterna. Nu har Kalmar hemmaplansfördel att spela för. Hade Björken bara fått 1 poäng hade Kalmars slutplacering blivit 5:a utan att ha något å spela för i sista omgången. Nu kan de bli allt från 4:a-6:a.
Vi har alltså inte förlorat två i rad under hela grundserien, otroligt starkt.