Ja, det gjorde den.DIF-DIF skrev: ↑2025-03-01 19:42:46Den tog väl i masken? (Den lossnade efteråt iaf)crike skrev: ↑2025-03-01 19:39:56 Jag har inte sett på hela matchen men av det jag har sett, sjukt att ÖIK har lika många utvisningsminuter som vi. Borde ha varit ett gäng till förutom det missade matchstraffet här i slutet.
Har inte gnällt på Andrén alls i år, för det är tillräckligt många som har gjort, men han får inte släppa returen på 2:an. Behandlar pucken som om att det är en hal tvål
HA 24/25: Djurgårdens IF - Östersund 1/3
Alltså det är en jämn hockeymatch och vi är inte utspelade på nått sett, vi hade lika gärna kunnat varit i ledning. Spelar vi bra: nej. Borde vi spela bättre mot Östersund hemma: Ja.
Ger oss 80% chans till 3p inför sista.
Korrekt inlägg som sätter fingret på verkligheten. Inte varit såhär upprörd undantaget derbyna på hela säsongen. Usel inställning från alla förutom fjärdekedjan. Så talande att Eklund står och flinar i intervjun och har roligt.... Han är svinkass och gillar det! Vi håller på att kasta bort seriesegern och vi förstår det inte ens.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-03-01 19:41:21Att spela Costmar ofta och i pp![]()
Och har minifimp tänt en för stark cigg? Tycker det är en bra match…..
Usch, är vi inte mer sugna på Shl än så här?
Modo, Brynäs och Hv förstod alla vikten av att vinna serien. Man SKA skaffa alla fördelar man kan.
Nja, vinnarmentaliteten i den här klubben har varit försvunnen i årtionden, trodde vi hade fattat vad som krävs men inte.
Videll avgör detta i öppen bur, 2-4.
Sedan är seriesegern rökt ganska snart.
Länge sedan jag varit så besviken. Det ser håglöst och oinspirerat ut. Som om inget står på spel.
VAKNA! Dags för Wikegård att kliva in i omklädningsrummet?
Ja. Hur är den där jäkla regeln egentligen, hade Andrén signalerat där så hade domaren varit tvungen att blåsa trots jätteläge för öik?DIF-DIF skrev: ↑2025-03-01 19:42:46Den tog väl i masken? (Den lossnade efteråt iaf)crike skrev: ↑2025-03-01 19:39:56 Jag har inte sett på hela matchen men av det jag har sett, sjukt att ÖIK har lika många utvisningsminuter som vi. Borde ha varit ett gäng till förutom det missade matchstraffet här i slutet.
Har inte gnällt på Andrén alls i år, för det är tillräckligt många som har gjort, men han får inte släppa returen på 2:an. Behandlar pucken som om att det är en hal tvål
Kelleher har inte gjort nån glad sista tiden
Lördagsmatch ala syltrygg. Fn så mello är roligare att se
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
Jag säger 0% vi får se vem som har rättBoven skrev: ↑2025-03-01 19:44:29Alltså det är en jämn hockeymatch och vi är inte utspelade på nått sett, vi hade lika gärna kunnat varit i ledning. Spelar vi bra: nej. Borde vi spela bättre mot Östersund hemma: Ja.
Ger oss 80% chans till 3p inför sista.

Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jo, han ska strax till NHL och verkar fan inte fatta någonting av vår situation.Manijock skrev: ↑2025-03-01 19:45:01Korrekt inlägg som sätter fingret på verkligheten. Inte varit såhär upprörd undantaget derbyna på hela säsongen. Usel inställning från alla förutom fjärdekedjan. Så talande att Eklund står och flinar i intervjun och har roligt.... Han är svinkass och gillar det! Vi håller på att kasta bort seriesegern och vi förstår det inte ens.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-03-01 19:41:21Att spela Costmar ofta och i pp![]()
Och har minifimp tänt en för stark cigg? Tycker det är en bra match…..
Usch, är vi inte mer sugna på Shl än så här?
Modo, Brynäs och Hv förstod alla vikten av att vinna serien. Man SKA skaffa alla fördelar man kan.
Nja, vinnarmentaliteten i den här klubben har varit försvunnen i årtionden, trodde vi hade fattat vad som krävs men inte.
Videll avgör detta i öppen bur, 2-4.
Sedan är seriesegern rökt ganska snart.
Länge sedan jag varit så besviken. Det ser håglöst och oinspirerat ut. Som om inget står på spel.
VAKNA! Dags för Wikegård att kliva in i omklädningsrummet?
Slår mig att NHL passar många av dagens ungdomar. Inga lag som går upp eller åker ur.
Handlar om att marknadsföra sig själv för att kunna spela kvar i ligan.
Btw, Filip Eriksson håller på att växa fram till vår klart lysande stjärna. Klass.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Gå ner på 3 kedjor
Shit vad trött match... :/
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Odds på att vi tar Timeout innan minut 58?
Vi ser inte särskilt intresserade ut av att ta 3 poäng.
Vi ser inte särskilt intresserade ut av att ta 3 poäng.
Bra Filip Eriksson….
Pang. De va de 0% som jag sa
Boogie team