Nä denna match går inte att utvärdera på ett vettigt sätt
Säsongen 2024/25
Säsongen 2024/25
Kan inte Bik offra någon nu för att trycka till Forsberg och Nilsson.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Säsongen 2024/25
Hall är säkert besviken på domaren
Säsongen 2024/25
Synd att vi inte piskat in lite mer mål mot bottenlagen än vi gjort
Säsongen 2024/25
Skönt, då behöver man inte sitta och knipa rövhålet för att vi ska behöva vinna alla tre kvarstående matcher
Säsongen 2024/25
Nu vet man ju att vi kommer torska imorgon bara för det 

Säsongen 2024/25
4-2 mot Almtuna och Tingsryd borde lätt ha varit 4-0 i båda matcherna.
It's easier to be an asshole to words than to people
-
Säsongen 2024/25
Tappar vi poäng imorgon. Så blir det text-tv s. 377. Resten av grundserien!
Senast redigerad av Osten östlund den 2025-02-28 20:17:59, redigerad totalt 1 gånger.
Säsongen 2024/25
Första gången jag någonsin hållit på Löven, men vi har Östersund i morgon, svårt jävligt svårt, dom spelar för sin existens i allsvenskan eller serien, får aldrig någonsin underskattat dom, har haft problem mot dom alla dessa år i denna jävla hockeyallsvenskan,
Älskar Djurgården alltid oavsett.
Älskar Djurgården alltid oavsett.
Säsongen 2024/25
Björklöven ser ut att ha hittat rätt i precis rätt tid. Efter en övertygande 5–2-seger mot BIK Karlskoga får de både självförtroende och momentum inför slutspelet. En sådan skalp kan ge laget den boost som behövs för att verkligen komma igång. Om de bygger vidare på detta och tar med sig känslan av att de kan slå topplag, kan de bli en riktigt farlig utmanare när allt ska avgöras.
Djurgår'n tills jag dör,
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
jag é Djurgår'n tills jag dör.
Jag vet, jag är säker,
jag é Djurgår'n tills jag dör
Säsongen 2024/25
Helt rättschampo skrev: ↑2025-02-28 20:15:29 Björklöven ser ut att ha hittat rätt i precis rätt tid. Efter en övertygande 5–2-seger mot BIK Karlskoga får de både självförtroende och momentum inför slutspelet. En sådan skalp kan ge laget den boost som behövs för att verkligen komma igång. Om de bygger vidare på detta och tar med sig känslan av att de kan slå topplag, kan de bli en riktigt farlig utmanare när allt ska avgöras.