Det måste man ju försöka se. Han har ju annat att tänka på nu ( barn ). Så lär förmodligen gå bra!
Säsongen 2024/25
-
Säsongen 2024/25
-
Säsongen 2024/25
Låter märkligt. Han skrev väll långt kontrakt. Stämmer det, så vill gan nog bryta kontraktet?
Dock oprofessionellt så nära inpå slutspel!
Säsongen 2024/25
Wikegård glider in och lastar in resten av stridskassan på ett kontrakt säsongen utOsten östlund skrev: ↑2025-02-25 15:19:40Låter märkligt. Han skrev väll långt kontrakt. Stämmer det, så vill gan nog bryta kontraktet?

-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Var inte hela värvning av honnom Björn s förtjänstOsten östlund skrev: ↑2025-02-25 15:19:40Låter märkligt. Han skrev väll långt kontrakt. Stämmer det, så vill gan nog bryta kontraktet?
Hur som så så sitter han ju på kontrakt
Har inte Umeå varit stökigt varje år med Stråle o Company
The DIF ONE
Säsongen 2024/25
Fyra matcher spelade sen jag gjorde min sammanställning. Fyra matcher kvar med oss på förstaplats med en poängs marginal. Dock 12 måls sämre målskillnad. Hade hoppats på att vi kunde minskat det gapen mot framför allt Almtuna.
Två tuffa matcher på slutet för oss. Samtidigt som Karlskoga ska upp till Umeå.
Djurgården
Tingsryd (H)
Östersund (H)
Oskarshamn (H)
Kalmar (B)
Karlskoga
Nybro (H)
Björklöven (B)
Västerås (H)
Vimmerby (H)
Djurgården
Tingsryd (H)
Östersund (H)
Oskarshamn (H)
Kalmar (B)
Karlskoga
Nybro (H)
Björklöven (B)
Västerås (H)
Vimmerby (H)
Senast redigerad av Rojk den 2025-02-25 16:41:12, redigerad totalt 1 gånger.
It's easier to be an asshole to words than to people
Säsongen 2024/25
Kalmar är tyvärr bortamatch. (vilket troligen är svårare än Blötröven borta)Rojk skrev: ↑2025-02-25 16:34:49 Fyra matcher spelade sen jag gjorde min sammanställning. Fyra matcher kvar med oss på förstaplats med en poängs marginal. Dock 12 måls sämre målskillnad. Hade hoppats på att vi kunde minskat det gapen mot framför allt Almtuna.
Två tuffa matcher på slutet för oss. Skönt dock med fyra hemmamatcher nu, samtidigt som Karlskoga ska upp till Umeå.
Djurgården
Tingsryd (H)
Östersund (H)
Oskarshamn (H)
Kalmar (H)
Karlskoga
Nybro (H)
Björklöven (B)
Västerås (H)
Vimmerby (H)
Säsongen 2024/25
Tack för korret, där sprack mitt resonemang...
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2024/25
samtidigt slåss både Östersund, Tingsryd och Vimmerby om överlevnad i HA. Samt Västerås slåss om slutspel (8-del) Så skulle säga att det är lika svårt för båda hur man vrider och vänder på det.daaviid skrev: ↑2025-02-25 16:36:20Kalmar är tyvärr bortamatch. (vilket troligen är svårare än Blötröven borta)Rojk skrev: ↑2025-02-25 16:34:49 Fyra matcher spelade sen jag gjorde min sammanställning. Fyra matcher kvar med oss på förstaplats med en poängs marginal. Dock 12 måls sämre målskillnad. Hade hoppats på att vi kunde minskat det gapen mot framför allt Almtuna.
Två tuffa matcher på slutet för oss. Skönt dock med fyra hemmamatcher nu, samtidigt som Karlskoga ska upp till Umeå.
Djurgården
Tingsryd (H)
Östersund (H)
Oskarshamn (H)
Kalmar (H)
Karlskoga
Nybro (H)
Björklöven (B)
Västerås (H)
Vimmerby (H)
Säsongen 2024/25
Skulle säga att vi har ungefär lika ”tufft” schema.Rojk skrev: ↑2025-02-25 16:34:49 Fyra matcher spelade sen jag gjorde min sammanställning. Fyra matcher kvar med oss på förstaplats med en poängs marginal. Dock 12 måls sämre målskillnad. Hade hoppats på att vi kunde minskat det gapen mot framför allt Almtuna.
Djurgården
Tingsryd (H)
Östersund (H)
Oskarshamn (H)
Kalmar (B)
Karlskoga
Nybro (H)
Björklöven (B)
Västerås (H)
Vimmerby (H)
Vinst mot Tingsryd och Öster är måsten för att vara säkra.
Målskillnaden tar vi inte igen.
Tror vi grejar det i slutändan.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Säsongen 2024/25
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongen 2024/25
Gjorde Hockeyallsvenskan det just uppenbart att dom är gnagare?
Säsongen 2024/25
Skämskuddevarning på den bilden.Knickedick skrev: ↑2025-02-25 17:11:37 Gjorde Hockeyallsvenskan det just uppenbart att dom är gnagare?
Säsongen 2024/25
Skulle fan bli vansinnig om han spelar bra. Här har man suttit på varje jävla match i två år och hoppats på en bra insats, alldeles förgäves. Så kommer den nu?
Skulle tappa det
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Säsongen 2024/25
Fast o andra sidan har vi mer vinning av om han hittarManijock skrev: ↑2025-02-25 17:45:27Skulle fan bli vansinnig om han spelar bra. Här har man suttit på varje jävla match i två år och hoppats på en bra insats, alldeles förgäves. Så kommer den nu?
Skulle tappa det
Tillbaks och tottal dominerar gärna 3-4 matcher
Sedan rycker vi hem honom
The DIF ONE
Säsongen 2024/25
Så suger han igen för att publiken på Hovet gör honom nödig ..GULD skrev: ↑2025-02-25 17:51:43Fast o andra sidan har vi mer vinning av om han hittarManijock skrev: ↑2025-02-25 17:45:27Skulle fan bli vansinnig om han spelar bra. Här har man suttit på varje jävla match i två år och hoppats på en bra insats, alldeles förgäves. Så kommer den nu?
Skulle tappa det
Tillbaks och tottal dominerar gärna 3-4 matcher
Sedan rycker vi hem honom