Skadetråden
Skadetråden
Klokt att vila honom. Med den kvalitet vi visade idag ska inte Sissons behövas de kommande två matcherna. Onödig risk att ta.
Skadetråden
Han såg fan inte nöjd ut när han haltade förbi vid hyllan. Såg aldrig smällen ifråga men gubben såg trasig ut.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Skadetråden
HUR MÅR KLASEN?? 

"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Men snälla... Finns det något konkret som talar för att det där kontot inte bara är ett troll som sitter på fyllan och yrar?
Eller är har du två konton - pratar du med dig själv? Troll-ception?
Säg den glädje som varar
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skadetråden
Tyvärr inte hört någonting Det värkar vara en het fråga däremot så någonting borde läcka så fort undersökningen
är gjord
någon skrev tillfällig Patellaluxation av knäled men det är bara spekulationer en så länge
Ps
DIF-Soldier vet nog låter det som
Mv
The DIF ONE
Skadetråden
Haha kan inte säga att ja va speciellt seriös! Och nej jag är mitt egna jagDIF_Soldier skrev: ↑2025-02-27 09:35:44Men snälla... Finns det något konkret som talar för att det där kontot inte bara är ett troll som sitter på fyllan och yrar?
Eller är har du två konton - pratar du med dig själv? Troll-ception?

Skadetråden
Om det var patellaluxation av knäled (alltså att knäskålen gått ur led) har jag väldigt svårt att se hur han kunde gå för egen maskin till omklädningsrummet.
-
Skadetråden
Tillfällig Patellaluxation hoppar den delvis ur och återgår i led men kraftig smärta vid utänjningZewboy skrev: ↑2025-02-27 10:09:24Om det var patellaluxation av knäled (alltså att knäskålen gått ur led) har jag väldigt svårt att se hur han kunde gå för egen maskin till omklädningsrummet.
Men det är som sagt ingenting bekräftat
Hoppas att klubben förstår och förmedlar någon info
The DIF ONE
-
Skadetråden
Ja je fan i mittbenganfs skrev: ↑2025-02-27 10:07:56Haha kan inte säga att ja va speciellt seriös! Och nej jag är mitt egna jagDIF_Soldier skrev: ↑2025-02-27 09:35:44Men snälla... Finns det något konkret som talar för att det där kontot inte bara är ett troll som sitter på fyllan och yrar?
Eller är har du två konton - pratar du med dig själv? Troll-ception?![]()

The DIF ONE
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skadetråden
Min första tanke var att det knappast är något allvarligt för då kan man väl inte låta honom halta ut så där på egen hand? Eller ?Zewboy skrev: ↑2025-02-27 10:09:24Om det var patellaluxation av knäled (alltså att knäskålen gått ur led) har jag väldigt svårt att se hur han kunde gå för egen maskin till omklädningsrummet.
Sådär brukar man ju hantera skott på fötter eller andra smällar som mest troligt "bara gör ont".
Han hade ju en bredvid sig som stöd men ändå. Jag killgissar att Klasen är spelklar inom max en vecka.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Skadetråden
Lär inte komma någon info alls, nu kommer det mörkas inför slutspel 100%
-
Skadetråden
Alla skador som ser allvarliga ut är inte det, och även tvärtom.BOMBOM BOUCHARD skrev: ↑2025-02-27 10:19:32Min första tanke var att det knappast är något allvarligt för då kan man väl inte låta honom halta ut så där på egen hand? Eller ?Zewboy skrev: ↑2025-02-27 10:09:24Om det var patellaluxation av knäled (alltså att knäskålen gått ur led) har jag väldigt svårt att se hur han kunde gå för egen maskin till omklädningsrummet.
Sådär brukar man ju hantera skott på fötter eller andra smällar som mest troligt "bara gör ont".
Han hade ju en bredvid sig som stöd men ändå. Jag killgissar att Klasen är spelklar inom max en vecka.
Svårt att veta men hoppas på lugnande besked inom kort.
Senast redigerad av DjurgårdareiNorrland den 2025-02-27 10:34:43, redigerad totalt 1 gånger.