HA 24/25: Nybro - Djurgårdens IF 23/2
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Bortamatch mot Nybro vikings.
Nedsläpp 16:30.
Nedsläpp 16:30.
Avskaffa tre mot tre.
Nu kör vi. över Nybro
Undra om Sissons är med på bussen ner.
Honkens matchcitat idag är spot on. Det handlar om att göra det som är bäst för laget hela tiden nu.
Hoppas vid gud att det syns i matchningen också. Får jag se vissa spelartyper vid fel tillfällen nu igen så blir jag galen. Leder vi matchen ska Hävelid sitta sjua längst ut på bänken. Ska en ledning förvaras sista minuten så ska inte Klasen/Axelsson lira osv.
Lätt att säga vissa saker men dags att ta lite tuffare beslut också.
Hoppas vid gud att det syns i matchningen också. Får jag se vissa spelartyper vid fel tillfällen nu igen så blir jag galen. Leder vi matchen ska Hävelid sitta sjua längst ut på bänken. Ska en ledning förvaras sista minuten så ska inte Klasen/Axelsson lira osv.
Absolut, sånt ska vara en självklarhet i slutet av matcherna beroende på resultatManijock skrev: ↑2025-02-23 08:00:06 Honkens matchcitat idag är spot on. Det handlar om att göra det som är bäst för laget hela tiden nu.
Från att "spelar imorgon" till missa 2 matcher va händer Djurgården? Har känslan "mardröm DIF värre än befarat backen borta länge"
Han säger ju att han nog hade lirat om det var slutspel. Är nog tillbaka nästa vecka.
Skönt att Tychonick och TK är tillbaka iaf.
Skönt att Tychonick och TK är tillbaka iaf.
Ingen Costmar eller Hampus Larsson med på bussen.
Brodin och Kelleher med ner.
Gillar ändå våra breda trupp och att vi kan nyttja det oavsett anledning.
Brodin och Kelleher med ner.
Gillar ändå våra breda trupp och att vi kan nyttja det oavsett anledning.
Firma Frondel-Wagge-Eklund väger upp en tunn backsida. Kellerher petar in en chanspuck.
Det här tar vi.
Det här tar vi.
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Blir nog ett j-a kryss igen och bonuspoäng lotto! Hur som helst så är Leksand snart utslagna, eller?
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Så Eriksson eller Thoresen lär väl centra då?
Gissar:
Axelsson - Krüger - Klasen
Thoresen - Eriksson - Kelleher
Frondell - Weigel - Eklund
Grewe - Rensfeldt - Wersäll
Brodin
Eller om vi som vanligt lirar utan 13. Då kliver Brodin in före Wersäll som stannar hemma.
Gissar:
Brodin
Eller om vi som vanligt lirar utan 13. Då kliver Brodin in före Wersäll som stannar hemma.
Nästan exakt alla rätt. Snyggt jobbat Jocke!!!!Manijock skrev: ↑2025-02-23 11:19:50 Så Eriksson eller Thoresen lär väl centra då?
Gissar:
Brodin
Wersäll tydligen med som 13. En liten skräll!
Ah, fortsätter med succén Dick - Krüger - Klasen.