HA 24/25: Djurgårdens IF - Södertälje 21/2
Det är mer illa att vi går in i den här matchen utan Johnny och Sissons än att Dick ska lira med Klasse. Det var en riktig bajsmacka.
Dick med Klasen IGEN alltså. Bra coachat Kimby.
-
Verkar ju fan inte bättre pinsamt... Förstår inte heller varför man envisas att köra Costmar som center han gör sig mycket mer värdefull som Vinge.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-21 17:35:31Kompisarna vill spela tillsammans det är viktigare än att sätta bästa kedjorna på isen.
Svårt å säga nu men med det laget han besitter så känns det svårt att misslyckas.
Dick alltså, den gick verkligen under radarn!
It's easier to be an asshole to words than to people
- Jim Morrison
Trots att vi tar förstaplatsen ikväll?DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-21 17:35:31Kompisarna vill spela tillsammans det är viktigare än att sätta bästa kedjorna på isen.
Jag har helt klart hoppat av ”Kimby-hypen”.
Väldigt överskattad coach.

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Du tycker att vår första kedja har visat sig bra?Jim Morrison skrev: ↑2025-02-21 17:47:47Trots att vi tar förstaplatsen ikväll?DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-21 17:35:31Kompisarna vill spela tillsammans det är viktigare än att sätta bästa kedjorna på isen.
Jag har helt klart hoppat av ”Kimby-hypen”.
Väldigt överskattad coach.![]()
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag är ledsen, men i den här frågan är Kimby en jävla idiot. Total säkerhetsrisk bakåt
Säg den glädje som varar
Thore, är han nån jävla studsboll Kimby studsar runt mellan kedjorna, iofs bästa spelaren som kan spela vad som med vem som…måste vara så han tänker
Tycker vi alla ska vara glada över att vi out of the blue ska få uppleva Dicken ikväll igen. Glaset halvfullt.
- Jim Morrison
Nä, men jag tycker det var lite överdrivet att skriva av hela Kimbys tränargärning på grund av det.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Vi är inne i omgång 46ish ? Han har fortfarande knappt hittat en kedja som är intakt förutom vår tredje kedja senaste omgångarna.Jim Morrison skrev: ↑2025-02-21 18:01:40Nä, men jag tycker det var lite överdrivet att skriva av hela Kimbys tränargärning på grund av det.
Som exempel kolla på Brynäs framfart i shl hur många timmar har dom tsm? Förstår va du menar laget har gjort det bra givetvis. Men det ska gå att vara kritisk till vissa drag han gör.
Ekdal - Weigel - Frondellbenganfs skrev: ↑2025-02-21 18:12:12Vi är inne i omgång 46ish ? Han har fortfarande knappt hittat en kedja som är intakt förutom vår tredje kedja senaste omgångarna.Jim Morrison skrev: ↑2025-02-21 18:01:40Nä, men jag tycker det var lite överdrivet att skriva av hela Kimbys tränargärning på grund av det.
Som exempel kolla på Brynäs framfart i shl hur många timmar har dom tsm? Förstår va du menar laget har gjort det bra givetvis. Men det ska gå att vara kritisk till vissa drag han gör.
Brodin - Rensfeldt - Grewe
Det är väl dessa två som har fått mest kontinuitet på slutet. Sen så har vi kört båda dessa varianter.
Kelleher - Krüger - Thoresen
Thoresen - Krüger - Klasen
Det är snarare andrakedjan där vi inte riktigt har hittat rätt. Men svårt när spelare kommer och går med skavanker och bruten käke.
It's easier to be an asshole to words than to people
Givetvis har du en poäng men även när vi har spelare tillgängliga så har han shiftat mer än va han behöver. Kanske bara ja som är kräsen men tycker som sagt att han skulle ha lite mer tålamod att låta spelarna lira lite. Sen att sätta Dick och Klasen ihop igen vilket bevisligen inte har funkat alls är konstigt.Rojk skrev: ↑2025-02-21 18:18:24Ekdal - Weigel - Frondellbenganfs skrev: ↑2025-02-21 18:12:12Vi är inne i omgång 46ish ? Han har fortfarande knappt hittat en kedja som är intakt förutom vår tredje kedja senaste omgångarna.Jim Morrison skrev: ↑2025-02-21 18:01:40Nä, men jag tycker det var lite överdrivet att skriva av hela Kimbys tränargärning på grund av det.
Brodin - Rensfeldt - Grewe
Det är väl dessa två som har fått mest kontinuitet på slutet. Sen så har vi kört båda dessa varianter.
Kelleher - Krüger - Thoresen
Thoresen - Krüger - Klasen
Det är snarare andrakedjan där vi inte riktigt har hittat rätt. Men svårt när spelare kommer och går med skavanker och bruten käke.