Silly Season 2024/25
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2024/25
Vilket jävla antiklimax till slut på sillyn.
Silly Season 2024/25
Ja var blåögd trodde faktiskt vi skulle landa i en målvakt hela vägen. Vår målvaktstränare kan åka på mys semester och stanna där med våra målvakter.
- Jim Morrison
Silly Season 2024/25
Jag tror helt enkelt att det inte finns ett tillräckligt bra alternativ på marknaden. Inte svårare än så.
Hoppas Leksand åker ut fort.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Silly Season 2024/25
Men fan ja är trött på att möta Tingsryd borta en onsdag.Jim Morrison skrev: ↑2025-02-15 23:40:25 Jag tror helt enkelt att det inte finns ett tillräckligt bra alternativ på marknaden. Inte svårare än så.
- Disciplinnämnden
- Medlem: Ja, ständig medlem
Silly Season 2024/25
Det kan man ju hoppas men det skiljer 7-poäng mellan position 5-10. Alla i "mellanskiktet/play-in land" har ju chans på top 6.Jim Morrison skrev: ↑2025-02-15 23:40:25 Jag tror helt enkelt att det inte finns ett tillräckligt bra alternativ på marknaden. Inte svårare än så.
Kan ju dröja. Att något av dom lagen skall åka ned till ingemansland där Linköping, Örebro och Modo ligger är nog annu mer långsökt.
Silly Season 2024/25
Leksand tar sig aldrig förbi en kvartsfinal, tror det räcker så för oss att han kommer in efter det, annars har vi inget i shl att göra.Disciplinnämnden skrev: ↑2025-02-15 23:45:46Det kan man ju hoppas men det skiljer 7-poäng mellan position 5-10. Alla i "mellanskiktet/play-in land" har ju chans på top 6.Jim Morrison skrev: ↑2025-02-15 23:40:25 Jag tror helt enkelt att det inte finns ett tillräckligt bra alternativ på marknaden. Inte svårare än så.
Kan ju dröja. Att något av dom lagen skall åka ned till ingemansland där Linköping, Örebro och Modo ligger är nog annu mer långsökt.
Silly Season 2024/25
Allt är ett tillräckligt bra alternativ till Andrén så vafan, Wiken kunde egentligen bara plocka precis vem som helst och det hade känts som ett fall framåt. :/Jim Morrison skrev: ↑2025-02-15 23:40:25 Jag tror helt enkelt att det inte finns ett tillräckligt bra alternativ på marknaden. Inte svårare än så.
Som sagt, antiklimax silly... hoppas fan inte vi tappar SHL pga denna idiotiska tro på våra målvakter som Wiken gått all in på.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Silly Season 2024/25
Man förväntade sig ingen förstärkning på den viktigaste positionen i laget men känner sig ändå helt tom. Frustrerande är bara förnamnet.
Jahapp. Då går vi in i slutspel med ett handikapp och får hoppas på att resultaten i SHL går vår väg. Vilken jävla lotteri-strategi Wikegård har bettat på.
Nej du, Wiken. Det här skulle du ha löst för ett halvår sen. Nu får vi hoppas det går vägen ändå.
Det enda positiva är väl att de andra lagen inte fick in något utropstecken, i alla fall.
Jahapp. Då går vi in i slutspel med ett handikapp och får hoppas på att resultaten i SHL går vår väg. Vilken jävla lotteri-strategi Wikegård har bettat på.
Nej du, Wiken. Det här skulle du ha löst för ett halvår sen. Nu får vi hoppas det går vägen ändå.
Det enda positiva är väl att de andra lagen inte fick in något utropstecken, i alla fall.
Silly Season 2024/25
Jaha, så var det med det. Den där Ortio i november hade känts bra just nu.
Silly Season 2024/25
Helt enig bra skrivit.Vikas skrev: ↑2025-02-16 00:01:56 Man förväntade sig ingen förstärkning på den viktigaste positionen i laget men känner sig ändå helt tom. Frustrerande är bara förnamnet.
Silly Season 2024/25
Gottar mig dock lite i att Löven hade världens bomb på ingång och samlat in 1.5MSEK av sponsorer, landar i okänd back från ICEHL.
Silly Season 2024/25
Så stridskassan blev bara ett jippo. Inte en krona till från min sida. Blir minst en säsong till i smålandsserien.
Delägare, säsongskortsinnehavare, medlem. Följt DIF sedan div 1 norra och första säsongen i forna Elitserien.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Silly Season 2024/25
Spelar ett högt spel. Men sätter en 20 att Leksand inte tar sig förbi en kvartsfinal. Lär stötta på patrull i SM-slutspelet.benganfs skrev: ↑2025-02-16 00:07:00Helt enig bra skrivit.Vikas skrev: ↑2025-02-16 00:01:56 Man förväntade sig ingen förstärkning på den viktigaste positionen i laget men känner sig ändå helt tom. Frustrerande är bara förnamnet.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Silly Season 2024/25
Vi går in i slutspel med punktering och reservdäcket ligger i Leksands baklucka.
Silly Season 2024/25
I vanlig ordning vill pöbeln att det ska spenderas pengar bara för att. Det gick ju svinbra förra året. Premisserna var glasklara och nu har vi en extra sudd till nästa säsong. Hävelid, Eriksson och en förmodad Gidlöf är alla bra förstärkningar.