Silly Season 2024/25
Silly Season 2024/25
5 timmar kvar för Wikegård att reparera sitt misstag.
Jag förväntar mig ingenting.
Jag förväntar mig ingenting.
Silly Season 2024/25
Så jävla underligt… lika vettigt som att Spotify och Netflix går runtKarlander skrev: ↑2025-02-15 18:39:57De värvar värst av alla lag i HA, samtidigt som man har dispens för att inte upfylla elitlicensen. Vettigt.Boven skrev: ↑2025-02-15 18:34:34 Tälje verkar ha gjort klart med en riktig backbjässe, hoppas att han är riktigt seg på rören.
https://www.eliteprospects.com/player/1 ... ew-nielsen
Hoppas Leksand får för sig att slänga in Mantas från läktaren eller Hellsten varannan match och sedan varsamt sjunka in i ingenmansland![]()
Silly Season 2024/25
Vilket mentalt fokus kommer Gidlöf ha om Leksand åker efter match 7 i kvarten o ska till oss o prestera. Känns helt klart gambling detta med Gidlöf
Silly Season 2024/25
Den ep sammanfattningen låter lovande, visserligen 10 år men..Boven skrev: ↑2025-02-15 18:34:34 Tälje verkar ha gjort klart med en riktig backbjässe, hoppas att han är riktigt seg på rören.
https://www.eliteprospects.com/player/1 ... ew-nielsen

”A brutish, big-bodied defenseman that has the size, willingness to give up the body, and physical maturity to make a difference on the ice. Establishes an imposing presence when bearing down on opposing players; does not allow any time or space, and can cause turnovers easily. Has a good eye and is able to make crisp, accurate passes to teammates; also possesses a hard shot. While his skating could be improved, he isn't immobile and can get around the ice post haste. All-in-all, a physical two-way defender who establishes pressure on the opposition and can also provide offensive support. (Curtis Joe, EP 2015)”
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Silly Season 2024/25
Det är gambling, men har vi ordentligt tur halkar Leksand ner till ingenmansland, och det känns ju som 50/50 att de ryker i en åttondel som det ser ut just nu.
-
Silly Season 2024/25
Känns som det blir Karlström eller inget!
"Almtuna/Karlström inväntar antagligen bättre bud"?
"Almtuna/Karlström inväntar antagligen bättre bud"?
Silly Season 2024/25
Får besked om att DIF-butiken verkar stängd.
Hockey News
Hockey News
-
Silly Season 2024/25
Haha vilket fiasko. Ville förmodligen ha klick och spänning till hemsidan.DjurgårdareiNorrland skrev: ↑2025-02-15 19:34:14Då kanske han kan säga vem vi hade ”på kroken” också som aldrig blev av?
Vilken piss-site.
Silly Season 2024/25
Inte ett enda rykte, bara ”bekräftade” saker. Han va orolig för att trovärdigheten skulle sjunka. Det blev inte ett enda rykte istället, bra silly..
Silly Season 2024/25
Och dom var helt säkra på att vi var ute efter en målvakt och en back när chatten drog igång, in kom en forward och en kanskemålvakt.
-
Silly Season 2024/25
Har ju pratat om exempelvis Hayhurst i Västerås, till diverse lag.
Är rykten, spekulationer att skriva om det. Knappast trovärdighet, som nu verkar viktigt?
Ifall man ska skriva om ett rykte DIF!
Logik?